Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt Reklamebureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du have lavet markedsføring til branchens laveste priser:

www.inmedia.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:48
Så mangler vi bare amino rabatten, det jo ikke meget at forlange for din reklame iver er det ?
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:04
Dato: 04-09-2006 19:54:41 Forfatter:InMedia Reklame Vil du have lavet markedsføring til branchens laveste priser:

Hvis I mener det seriøst, ikke blot bruger templates, og har droppet copy/paste så vil jeg da gerne høre hvad et webdesign koster hos jer?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:15
Det ville desuden klæde jer meget, hvis i ikke satte jeres reklamer op andre steder end her (http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=6942)

Undrer mig lidt at i først sætter tilbus op i "Jeg har et godt tilbud til dig" (hvilket er tophat), og derefter ligger dem ud i andre tråde og siger at i ikke vidste at det var i denne her kategori det hørte hjemme. Lidt lummert.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:30
Jeg har fundet ud af at folk ikke bryder sig om at tilbud bliver lagt i de øverste kategorier, men jeg har altså ikke sagt at jeg ikke vidste de hører hjemme i "Jeg har et godt tilbud til dig". Jeg har sagt at det vil jeg huske til næste gang.

Jeg smed dem deri for de jeg mindes tidligere at have set andre gøre dette uden problemer. Men det gør jeg selvfølgelig ikke fremover.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)