Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er nyopstartet inden for alt i rengøring, og bruger ind i mellem vikar, men i stedet ville det være fint at finde en samarbejspartner.

Jeg tænkte bare om det ikke findes nogen der også driver rengøringsfirma, som også kan bruge mig, og omvendt..... mener et samarbejde.

Eller mangler du hjælp til rengøring i dit firma, så kontakt mig for et tilbud.

Lidt om mit firma og mig. Har lager og kontor i Brøndby, vi er to ansatte, 1 firma bil. se mere www.skadeservice.nu  jeg har i mange år arbejdet indenfor industri, skadeservice og rengøring, men men kan godt mærke finans krisen, og at det er blevet svært at finde jobs, men klare mig ok i denne svære tid, bare man har gå på modet :-)

Jeg har stor lager/kontor plads i Brøndby, så mangler du lidt plads til lager og kontor er du velkommen til at skrive, det kan deles op.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

Jeg er meget vel interesseret i et samarbejde. Mangler en sparing i hovedstaden. Er SKI godkendt leverandør landsdækkende og mangler gode underleverandører. www.ski.dk søg blandt andet under rammeaftalen på rengøring

Har nogle gode planer, der kan hjælpe dig videre og så mangler jeg virkelig en god sparing i hovedstaden

Kontakt mig på 60 15 00 40, så tager vi lige en snak.

Ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen

Jesper Møller

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)