Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hosting til Forum.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at få lavet et forum men ved ikke hvor jeg skal hoste henne.

Forummet bliver lavet i PHP.

Er der nogle der kan anbefale hvor jeg skal hoste henne?

På forhånd tak.

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:38

For at kunne komme med et kvalificeret svar på dit spørgsmål, er du nødt til at komme med nogle flere input:

• Hvor mange brugere forventer du dagligt? Ugentligt? Månedligt?
  • Hvor teknisk skal det være? (daglige mails, funktioner, mulighed for billed- og videohosting)
  • Acceptabel nedetid?
  • Sæsonbetonet eller stabilt brug over hele året?
  • Hjemmelavet, Open Source eller købt? Meget udbredt? Lidt udbredt?

Alle disse punkter (og mange flere) har indflydelse på, hvilken host du skal vælge :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:03

Daniel Popovic:

Er der nogle der kan anbefale hvor jeg skal hoste henne?

Jeg har set selv større forummer hostet på almindelig webhoteller uden problemmer, så du kan sagtens starte i den billige ende

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 11:05

Hej Michael

Mit mål er bare at opnå en 500-1000 aktive brugere i alt.

Det en blanding af et forum og lidt a'la facebook.

Der skal være billede hosting. Videoer har jeg tænkt mig at skal smides på youtube og bare linkes til fra forummet.

Det er en programmør som skal lave det fra bunden.

Jeg har kigget lidt på det som Amino bruger. (activeWebs.dk) . Vil du anbefale jeg skal bruge det frem for noget andet? eller har du andre forslag?

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:07

Det er nemt nok ... hvis du gerne vil starte med en fleksibel og skalérbar løsning, så skal du leje en dedikeret server af os. Hvis du derimod gerne vil starte med en budgetløsning, så skal du have fat i Surftown :)

http://www.specialhosting.dk

eller

http://www.surftown.dk

Kan du ha en hyggelig dag :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 11:17

med 500-1000 aktive brugere, vil jeg tro du kan klare dig med en forholdsvis billig løsning, og så skalere op, hvis det bliver nødvendigt. Du kan sagtens bruge activeWebs servere (eller andre for den sags skyld,) men du kunne også overveje at kigge på fx Amazons EC2.

Nu kender jeg ikke budgettet for projektet, så jeg vil ikke sidde og argumentere for de HELT billige webhoteller; prisen du er villig til at give, kan kun du bestemme :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:41

Hej

Jeg er meget enig med de andre. Det kommer meget an på hvor "fri" man vil være. En dedikeret server koster men giver frihed. Men man kan "opgradere" når en side vokser. Men det kommer an på dit budget. Jeg bruger flere forskellige udbydere til mine domæner bla. www.unitspeed.dk da det har et cluster og load balacing system som skal sikre høj oppetid. Det koster mere men sådan er det.

Hvis du søger udbyder kan du på siden www.hostindex.dk finde forskellige udbydere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Skrevet kl. 20:35

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge.

Nogen der kan komme med et godt forslag?

Jeg har fået anbefalet en udlandsk side hvor de har linux servere med 5gb plads. jeg ved bare ikke om det er en god ide at have det på en udlandsk server mht. søgeoptimering osv ?

Tag et kig forbi siden hvor der står nogle specifikation: http://www.beotel.yu/?strana=59

Evt. et bedre alternativ til dette?

På forhånd tak!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:22

Hej Daniel,

Jeg synes du skal prøve surftown.dk. Vi har et kampagnetilbud på Advanced Linux webhotel, hvor du for 29 kr/md får 20 GB plads, 50 GB trafik/md, plads til 10 domæner samt ubegrænset databaser. Og hvis du mod forventning ikke skulle være tilfreds, så er der 30 dages fortrydelsesret!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 21:28

Hej Daniel

Jeg ville helt klart anbefale dig  www.megahost.dk du ville helt sikkert aldrig blive skuffet  :-).

Med venlig Hilsen

Arlo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)