Det er nemt nok ... hvis du gerne vil starte med en fleksibel og skalérbar løsning, så skal du leje en dedikeret server af os. Hvis du derimod gerne vil starte med en budgetløsning, så skal du have fat i Surftown :)
med 500-1000 aktive brugere, vil jeg tro du kan klare dig med en forholdsvis billig løsning, og så skalere op, hvis det bliver nødvendigt. Du kan sagtens bruge activeWebs servere (eller andre for den sags skyld,) men du kunne også overveje at kigge på fx Amazons EC2.
Nu kender jeg ikke budgettet for projektet, så jeg vil ikke sidde og argumentere for de HELT billige webhoteller; prisen du er villig til at give, kan kun du bestemme :-)
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Jeg er meget enig med de andre. Det kommer meget an på hvor "fri" man vil være. En dedikeret server koster men giver frihed. Men man kan "opgradere" når en side vokser. Men det kommer an på dit budget. Jeg bruger flere forskellige udbydere til mine domæner bla. www.unitspeed.dk da det har et cluster og load balacing system som skal sikre høj oppetid. Det koster mere men sådan er det.
Hvis du søger udbyder kan du på siden www.hostindex.dk finde forskellige udbydere.
Jeg har fået anbefalet en udlandsk side hvor de har linux servere med 5gb plads. jeg ved bare ikke om det er en god ide at have det på en udlandsk server mht. søgeoptimering osv ?
Jeg synes du skal prøve surftown.dk. Vi har et kampagnetilbud på Advanced Linux webhotel, hvor du for 29 kr/md får 20 GB plads, 50 GB trafik/md, plads til 10 domæner samt ubegrænset databaser. Og hvis du mod forventning ikke skulle være tilfreds, så er der 30 dages fortrydelsesret!