Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kundebesøg - software

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Grøn Polering Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har startet et vinduespudserfirma i foråret. Jeg har primært faste kunder, der skal have pudset vinduer med fast interval. Hver måned, hver 6. uge, hver 2. måned osv.
Jeg har hidtil klaret planlægningen manuelt, ved at skrive hver kunde frem i kalenderen efter hvert besøg. Men nu er min kundekreds vokset, og det begynder at blive uoverskueligt. Hvis jeg glemmer at skrive en kunde frem, ryger kunden helt ud og bliver aldrig skrevet ind igen, medmindre jeg kommer i tanker om det, eller kunden ringer og klager over, at jeg ikke er kommet igen.

Jeg leder efter et computerprogram, der kan klare opgaven. Jeg vil ikke være hængt op på en fast dato, men søger et program, der kan fortælle mig hvilke kunder, der snart skal have pudset vinduer. Når jeg så markerer et kundebesøg som udført skal programmet kunne fortælle mig, hvornår det er tid til at besøge kunden igen.

Jeg håber, jeg fik forklaret mig godt nok. Er der nogle, der har et godt forslag? Jeg har kigget på nogle forskellige CRM systemer, men jeg synes ikke de så ud til at understøtte det, jeg søger.

/Mikkel

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 19:18

Hej Mikkel

Jeg kan hjælpe dig. Vi sidder faktisk og netop nu udvikler CRM til en virksomhed, som bl.a. skal have en lign. funktion.

Ren prismæssigt, så er jeg til at tale med - også for en mindre enkeltmandsvirksomhed. Jeg kan give dig et præcist tilbud via e-mail. Så kontakt mig enten via e-mail eller telefon.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:15

og jeg vil bare lige nævne at Megahost.dk har benyttet sig af Faran til løsning af en opgave, der blev løst til vores fulde tilfredshed!

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:09

Hej

Det skulle ikke være svært at skabe! Ønsker du også at kunne indrapportere/planlægge via din mobile enhed (telefon) mens du er hos kunderne...?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:17

Hej Mikkel,

Det lyder som en god ide at få det lavet webbaseret i stedet - så du har adgang til det over alt. Jeg vil meget gerne byde ind på opgaven, jeg er studerende og er forholdsvist billig. Jeg kan stå for alt, hosting, programmering og evt. design.

Jeg gætter på at du ikke vil smide alt for mange tusinde efter det til at starte med, vi kan derfor starte med at lave det helt simpelt og eftersom du får behov for flere funktioner udbygger vi det bare.

Du er velkommen til at kontakte mig over Amino eller pr. mail admin@lasu.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:50

Hej Mikkel

Som Lars siger, kan det helt sikkert klares med en online-kalender/CRM.

Har du prøvet at kigge på et ganske almindeligt kalenderprogram? Dér kan man tit vælge, at hændelsen skal ske hver måned/hver anden måned etc.

Derefter kan man typisk - i stedet for almindelig kalendervisning - få lavet en listevisning, hvor den viser kommende hændelser.

Dette er noget som Google Calendar kan gøre, og som den gør det rigtigt godt. Det er nok en fordel at vælge en webbaseret løsning (i det mindste med webbaseret synkronisering eller Exchange) da du derved ikke er bundet til at se dine aftaler fra én computer. Så kan du se det på jobbet, hjemme, på din mobiltelefon, så du f.eks. kan se det næste job når du sidder i bilen og er færdig med det første.

Rigtigt mange desktop-applikationer og mobil-applikationer er kompatible med Google Calendar, så det vil sige, at du sagtens kan have et "rigtigt" program på dine computere og mobil, hvor du kan holde styr på kalenderen - de sørger bare altid for at holde sig synkroniseret online, så du har den samme kalender på tværs af computere og mobiler. Får du medarbejdere kan du sågar dele opgaverne ud til deres kalender, og holde styr på hvornår de har opgaver.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:18

Hej Mikkel

Hvis du overvejer et webbaseret CRM-system, så kan jeg varmt anbefale Zoho CRM. Det er gratis for op til 3 brugere, og det er temmelig mange avancerede features. Det tager lige en dags tid at tilpasse til ens virksomhed, men der er god hjælp og vejledning til det hele. Jeg mener du bl.a. kan sætte regler op deri, som automatisk opretter tasks, der f.eks. kunne hedde "Skeduler nyt kundebesøg" - og hver task er knyttet på en bestemt kunde.

- Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)