Hej. Jeg har startet et vinduespudserfirma i foråret. Jeg har primært faste kunder, der skal have pudset vinduer med fast interval. Hver måned, hver 6. uge, hver 2. måned osv. Jeg leder efter et computerprogram, der kan klare opgaven. Jeg vil ikke være hængt op på en fast dato, men søger et program, der kan fortælle mig hvilke kunder, der snart skal have pudset vinduer. Når jeg så markerer et kundebesøg som udført skal programmet kunne fortælle mig, hvornår det er tid til at besøge kunden igen. Jeg håber, jeg fik forklaret mig godt nok. Er der nogle, der har et godt forslag? Jeg har kigget på nogle forskellige CRM systemer, men jeg synes ikke de så ud til at understøtte det, jeg søger. /Mikkel |
Hej Mikkel
Jeg kan hjælpe dig. Vi sidder faktisk og netop nu udvikler CRM til en virksomhed, som bl.a. skal have en lign. funktion.
Ren prismæssigt, så er jeg til at tale med - også for en mindre enkeltmandsvirksomhed. Jeg kan give dig et præcist tilbud via e-mail. Så kontakt mig enten via e-mail eller telefon.