Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har egen virksomhed og har en rigtig god kontakt i kina. Hvis nogen ønsker at gøre brug af vores kineser, har vi mulighed for at hjælpe til en handel med os som mellemled. Der er mulighed for mindre handler.

Bare et tilbud, da det er svært at finde en god kontakt.

Hilsner herfra

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alberte,

tror med fordel at du kunne gøre dit indlæg lidt mere konkret. Hvilken slags varer snakker vi om, hvor er han bosat, hvilke opgaver kan han udfører osv?

Ellers en fin idé da det er altafgørende at man kan stole på sin kontakt :)

C

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet en aftale med en producent allerede, og har beskrevet ordrens størelse inkl. priser og har fået tilsendt prøver, men kan han ellers hjælpe her?

Jeg ville egentlig bare sikre mig at det nu også er et reels firma jeg har kontakt til. Så man ikke bliver snydt.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja lidt info ville nok hjælpe, både på varer og erfaringer....

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

hvordan har du skabt kontakten og er det direkte til producenten? Er det standardvarer du køber? Du kan aldrig være 100 % sikker på ikke at blive snydt så hvis det er en stor ordre kunne det være en fordel at have en kinerser (som man kan stole på) til at lave noget quality control.

dbh.

C

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tilbagemelding.

Ja det ville nok være en god ide :-)'

Det er mest tekstilvarer jeg taler om. Min kontakt er ansat i et firma som lavet tøj, stofbleer m.m. Man kan få designet eget design osv.

Men han kan også skaffe andre ting, som julevarer, børnting osv.

Hilsner Alberte

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

C:

hvordan har du skabt kontakten og er det direkte til producenten? Er det standardvarer du køber? Du kan aldrig være 100 % sikker på ikke at blive snydt så hvis det er en stor ordre kunne det være en fordel at have en kinerser (som man kan stole på) til at lave noget quality control.

 

Hej C,

Jeg søgte på Alibaba, og fik kontakt til en masse, hvor de her så er dem hvor det i den snak jeg har haft med dem har virket mest professionelt, og vi har haft en smule flere muligheder i form af lidt mindre opstartsordre mod at vi bestiller nogle af deres egne designs, og så har de også lidt flere designs selv, send de andre virker det som om.

Ordren er stor da det er 25.000 af hver produkt i hvert design, vi har så snakket om 3 forskellige produkter hvor hver er i 5 forskellige design, så ialt 375.000 dele, men det er billige varer. Så det er stadig under 50.000 kr.

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke lige finde rundt i det her svar; men det lader til at du fik svar på dit spørgsmål nedenstående?

Hilsner Alberte

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alberte..

har du en email, hvor man kan skrive lidt mere uddybende til dig?

Hilsen mads

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare skriv din mail, så mailer jeg dig. Hilsner Alberte

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)