hvis du har en lovlig kopi af office, så kan du hente et plug-in fra microsofts hjemmeside som så under 'Gem Som' laver en PDF-knap som rigtig hurtigt og nemt kan gemme dit dokument i PDF format.
Så vidt jeg ved, virker den kun fra og med Office 2007, men til gengæld er den rigtig god.
Jeg har tidligere brugt en af de anbefalede gratis "PDF-printerdrivere" og været glad for det, men hvis du har Office 2007, så er denne her altså bare bedre (også i Pusblisher).
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Tak for alle tips og gode råd. Jeg har nu downloadet det gratis tilføjelsesprogram fra Microsoft. Det tog et splitsekund (cirka ) og ser ud til at fungere fint.
Så vidt jeg ved, virker den kun fra og med Office 2007, men til gengæld er den rigtig god.
Jeg har tidligere brugt en af de anbefalede gratis "PDF-printerdrivere" og været glad for det, men hvis du har Office 2007, så er denne her altså bare bedre (også i Pusblisher).
du har ret lisbeth, det er kun fra og med office 07. det fik jeg ikke med i farten