Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I anbefale en god pdf printer?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger og kan anbefale FREE PDF Writer - især hvis du har brug for mere end kun at kunne printe.

Med FREE PDF Tools kan du nemlig også "merge", splitte o.s.v.

Ja, der er mange PDF printere at vælge imellem ;-)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:10

Et lille sidespring, men hvad er pointen i at næsten alle foreslår sig eget indlæg som svar?

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:13

Hvis du trykker "Foreslå svar" oppe hos spørger, når du vil komme med et svar, så sker det automatisk...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:17

NicolajCph:

hvis du har en lovlig kopi af office, så kan du hente et plug-in fra microsofts hjemmeside som så under 'Gem Som' laver en PDF-knap som rigtig hurtigt og nemt kan gemme dit dokument i PDF format.

Så vidt jeg ved, virker den kun fra og med Office 2007, men til gengæld er den rigtig god.

Jeg har tidligere brugt en af de anbefalede gratis "PDF-printerdrivere" og været glad for det, men hvis du har Office 2007, så er denne her altså bare bedre (også i Pusblisher).

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:23

Tak for alle tips og gode råd. Jeg har nu downloadet det gratis tilføjelsesprogram fra Microsoft. Det tog et splitsekund (cirka Wink) og ser ud til at fungere fint.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:30

Super!

Bare husk, at de andre pdf-printere også virker i andre programmer end MS Office - det gør MS' tilføjelsesprogram, så vidt jeg husker, ikke :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:52

Jeg kan kun stemme i med de andre der siger PrimoPdf, fin gratis printer med gode indstillingsmuligheder både  web og tryksager

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:01

Ok, tak for det input. Selvom jeg så ikke forstår hvorfor man kan vælge at "svare" eller "foreslå svar" men det er jo en anden historie.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:43

Lisbeth Toft Jensen:
Så vidt jeg ved, virker den kun fra og med Office 2007, men til gengæld er den rigtig god.

Jeg har tidligere brugt en af de anbefalede gratis "PDF-printerdrivere" og været glad for det, men hvis du har Office 2007, så er denne her altså bare bedre (også i Pusblisher).

du har ret lisbeth, det er kun fra og med office 07. det fik jeg ikke med i farten

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)