Den virker fint og er gratis og virker også på Vista. Den virker som en alm. printer. Altså du udskriver dit dokument som var det på en printer, men der kommer så bare en PDF fil istedet for et fysisk stykke papir.
Jeg brugte en del tid på at søge efter forskellige PDF-værktøjer. Den bedste jeg fandt hedder www.primopdf.com og fungerer glimrende (og er gratis). Jeg kører selv med Vista 64 bit. Når du har installeret programmet ligger det sig selv op som en printer du kan vælge.
Jeg bruger eDocPrinter til alt, hvad jeg printer ud, så jeg har PDF-versioner liggende, som jeg kan maile. Jeg har endnu ikke set den lave fejl på siderne, selvom jeg har brugt den et halvt års tid.
Jeg er også på edocprinter som kan købes for småpenge på www.pdfprinter.dk
Jeg har prøvet flere andre gratis og demoversioner som lavede fejl, men har endnu i kke fanget edocprinter i at lave fejl, og har vel brugt den 3-4 år. Så kan absolut anbefales.
hvis du har en lovlig kopi af office, så kan du hente et plug-in fra microsofts hjemmeside som så under 'Gem Som' laver en PDF-knap som rigtig hurtigt og nemt kan gemme dit dokument i PDF format.