Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I anbefale en god pdf printer?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ofte behov for at omdanne især Excel- og Word-dokumenter til pdf-filer.

Ville gerne slippe for at investere i Adobe Pro lige nu... Kan I anbefale en nem, pålidelig, sikker - og gerne gratis - pdf printer driver?

(Jeg kører Windows Vista, hvis det skulle have nogen betydning).

På forhånd tak! Smile

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:38

Jeg bruger PrimoPDF

http://www.primopdf.com/

Den virker fint og er gratis og virker også på Vista. Den virker som en alm. printer. Altså du udskriver dit dokument som var det på en printer, men der kommer så bare en PDF fil istedet for et fysisk stykke papir.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:38

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:39

Hej med dig,

Jeg brugte en del tid på at søge efter forskellige PDF-værktøjer. Den bedste jeg fandt hedder www.primopdf.com og fungerer glimrende (og er gratis). Jeg kører selv med Vista 64 bit. Når du har installeret programmet ligger det sig selv op som en printer du kan vælge.

Håber det er svar nok.

C

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 09:54

Jeg bruger eDocPrinter til alt, hvad jeg printer ud, så jeg har PDF-versioner liggende, som jeg kan maile. Jeg har endnu ikke set den lave fejl på siderne, selvom jeg har brugt den et halvt års tid.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:00

Jeg er også på edocprinter som kan købes for småpenge på www.pdfprinter.dk

Jeg har prøvet flere andre gratis og demoversioner som lavede fejl, men har endnu i kke fanget edocprinter i at lave fejl, og har vel brugt den 3-4 år.
Så kan absolut anbefales.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 10:01

Jeg bruger selv PDF redirect v2, som jeg syntes er ret god, og simpel. Men kan alligevel printe forskellige dokumenter ud til den samme pdf fil.

Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:02

Tak for så mange hurtige svar! (Men I kunne da godt have været enige alle sammen, det ville have været meget nemmere Wink)

Jeg vil fluks kigge nærmere på de forskellige muligheder. Smile

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:05

Jeg bruger openoffice som er gratis (kan hentes på da.openoffice.org) der indbygget PDF printer og kan importere excel og word + mange andre filtyper.

John Dahl Pedersen
ByIP.dk 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:06

hvis du har en lovlig kopi af office, så kan du hente et plug-in fra microsofts hjemmeside som så under 'Gem Som' laver en PDF-knap som rigtig hurtigt og nemt kan gemme dit dokument i PDF format.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)