Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalt SEO-hjælp - er det pengene værd?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bacardil:

Jakodan:

fx er ordet emballage nok det vigtigste for os i vores branche - her ligger vi nu øverst på side 1, før lå vi på side nogen-og-20.

Alt efter hvad man betegner som øverst så ligger i nr 2 når jeg søger...

Umiddelbart betegner jeg det første resultat under AdWordsannoncerne som øverst:

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 20:42

Har pt åbnet en webshop i UK og jeg må sige at det er et kæmpearbejde at få kunder i sådan en nyåbnet butik. At være nummer et på ordet emballage med færre konkurrenter i DK og så være nummer et på ord som gadgets,toys ,cool gadgets etc.international, er som at gå op ad bakke i 10 år!!! 

Har analyseret nærmeste konkurrenter i UK og de har været på markedet i op til 12 år og har mellem 20.000-45.000 envejs links.

Til sammenligning har Jakodan 1609 envejs-links, så kan man jo tænke lidt over det.

International set er det ikke et spørgsmål om det er pengene værd, det er et must for at overleve. Så find et godt firma med gode refernecer, men det er hammerdyrt da der også skal følges op på det løbende.

SEO optimer eller dø!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 20:51

Ja, det er pengene værd, i hvert fald i forhold til meget andet. 

Søgemaskiner, men også virksomhedens generelle tilstedeværelse på nettet bliver mere og mere vigtigt. Det er vel kun fantasien der sætter grænser, rent indtjeningsmæssigt, hvis du om 1 år kan ligge nr. 1 på nogle af dine keywords? 

Jeg arbejder ikke selv direkte med SEO, men jeg har oplevet på "egen krop" hvor vigtigt topplaceringer på keywords kan være! 

Det er selvfølgelig vigtigt at du finder den helt rigtige til opgaven, så du skal på jagt!

Held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 20:57

TomClausen:

Har pt åbnet en webshop i UK og jeg må sige at det er et kæmpearbejde at få kunder i sådan en nyåbnet butik. At være nummer et på ordet emballage med færre konkurrenter i DK og så være nummer et på ord som gadgets,toys ,cool gadgets etc.international, er som at gå op ad bakke i 10 år!!! 

Har analyseret nærmeste konkurrenter i UK og de har været på markedet i op til 12 år og har mellem 20.000-45.000 envejs links.

Til sammenligning har Jakodan 1609 envejs-links, så kan man jo tænke lidt over det.

International set er det ikke et spørgsmål om det er pengene værd, det er et must for at overleve. Så find et godt firma med gode refernecer, men det er hammerdyrt da der også skal følges op på det løbende.

SEO optimer eller dø!

Det var da også noget af et konkurrencepræget marked du har valgt at hoppe ind i der Smile

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)