Hej. Jeg har leget lidt med ideen om muligheden for at starte en drive-in butik. Vi kender alle sammen drive-in muligheden fra mcdonald og burger king, men de senere år har flere andre åbnet mulighed for drive-in (bager, slagter, gør det selv forretninger). Jeg tænker om det ikke ville være muligt at skabe et koncept hvor man som person kan gå ind på en hjemmeside der har det samme udvalg som den lokale fakta/netto og til priser der er yderst konkurrence dygtige, og bestille sine varer. Man skal så betale via hjemmesiden, og skrive et tidspunkt for afhentning og så er det ellers bare at afhente sine varer. Pointen er at spare kunden tiden på at skulle ned at handle, og man kunne således sidde stille og roligt på arbejde (eller hvor man nu vil bestille), og bestille sine varer man så kan hente på tilbagevejen hjem. Projektet er et dyrt projekt, og kræver en del startkapital, men hvad mener i om denne ide? Er det noget som i evt. ville kunne benytte jer af? |
Hej
Du har jo næsten konteptet med e- supermarkeder som www.shoponjob.dk og andre, blot hvor varerne her bliver leveret til dig eller din arbejdsplads - endnu lettere end dit koncept. Samtidig er prisen for levering kommet langt ned, at du - alt efter afstand - ikke kan gøre det billigere ved selv at køre forbi. + tiden du sparer ved at skulle afsted.
Samtidig vil problemet blive at du kun henvender dig til lokale - jeg ville jo ikke køre 20-50 km. for at hente mine varer.
Mvh
Jesper