Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drive-in butik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Give de andre ret i, at du har skabt dig noget af en udfordring, men nu er jeg typen der elsker udfordringer, og vil hermed gerne spytte lidt i idékassen Stick out tongue

Hvorfor skal folk handle i en drive-in??

Folk er villige til at lave irrationelle handlinger, alene fordi det er sjovt, anderledes og på mode.. Men udfordringen ligger i, at danskerne ikke har meget tradition med drive-in andet end Mcd, og kan de lokkes til at komme forbi dig??

Koncept!

Jeg vil personligt mene, at lave en drive-in udelukkende bestående af købmandsfunktion, vil være en sej kamp op ad bakke, og vil udvide konceptet til andre områder.

Amerikanerne har stor  tradition for drive-in af alle typer, lige fra biblioteker og restauranter, til banker og videobutikker.. Hvorfor ikke lave konceptet, som en "American drive-in" "danish drive-in", hvor du har en hæveautomat, postkasse, (hvis mulig benzinstander), blockbuster service (automat med 10 premiere film), slik automat, drikke automat, is automat, taletids automat osv..

Mulighederne er mange, men sikkerheden kan godt blive noget at en udfordring, da risikoen for hærværk altid er til stede. Det vil sikkert være muligt at lave et pr. stunt der giver noget omtale, da du bliver den første i dannevang med dette koncept.

Nok en kæmpe udfordring både med tid og kapital at komme igang, men igen.. hvorfor ikke.. Smile

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 11:15

Give de andre ret i, at du har skabt dig noget af en udfordring, men nu er jeg typen der elsker udfordringer, og vil hermed gerne spytte lidt i idékassen Stick out tongue

Folk er villige til at lave irrationelle handlinger, alene fordi det er sjovt, anderledes og på mode.. Men udfordringen ligger i, at danskerne ikke har meget tradition med drive-in andet end Mcd, og kan de lokkes til at komme forbi dig??

Koncept!

Jeg vil personligt mene, at lave en drive-in udelukkende bestående af købmandsfunktion, vil være en sej kamp op ad bakke, og vil udvide konceptet til andre områder.

Amerikanerne har stor  tradition for drive-in af alle typer, lige fra biblioteker og restauranter, til banker og videobutikker.. Hvorfor ikke lave konceptet, som en "American drive-in" "danish drive-in", hvor du har en hæveautomat, postkasse, (hvis mulig benzinstander), blockbuster service (automat med 10 premiere film), slik automat, drikke automat, is automat, taletids automat osv..

Mulighederne er mange, men sikkerheden kan godt blive noget at en udfordring, da risikoen for hærværk altid er til stede. Det vil sikkert være muligt at lave et pr. stunt der giver noget omtale, da du bliver den første i dannevang med dette koncept.

Nok en kæmpe udfordring både med tid og kapital at komme igang, men igen.. hvorfor ikke.. Smile

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 11:16

Koncept!

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 12:11

PS: Beklager de gentagne posts, men amino crashed hos mig..

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:51

Din idé er ikke helt dum.

Men at få en kunde til at køre et andet sted hen en hvor den lokale brugsen ligger, er dumt.

Lav i stedet et koncept hvor, den lokale brugs/købmand har adresse og få ham til at banke et hul i muren til en Drive-in.

Hvis jeg kunne bestille min vare over internettet  og vide at jeg bare lige kunne køre forbi og få udleveret nogle poser med de vare jeg havde bestil hos min lokale købmand uden at skulle gå ind i butikken, ville jeg være lykkelig. Paket og klar, at betale og så hjem!

Det koster måske lidt ekstra til, ham som skal pakke varen, men hvad faen!

En købmand ville sikkert tænke ... Næ nej, for vi lokker jo kunderne til en mer-omsætning inde i butikken. Ja måske, men Hr. Nudelsputnik som bare skal ind og ud og stå kø ved kassen.

Der er masser af kvinder, pensionister, arbejdsløse som fylder dagen med kunder mens de andre er på arbejde.

Så go for it! og kontakt mig hvis du vil have hjælp til udvikling, af en hjemmeside og resten af konseptet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)