Give de andre ret i, at du har skabt dig noget af en udfordring, men nu er jeg typen der elsker udfordringer, og vil hermed gerne spytte lidt i idékassen Hvorfor skal folk handle i en drive-in?? Folk er villige til at lave irrationelle handlinger, alene fordi det er sjovt, anderledes og på mode.. Men udfordringen ligger i, at danskerne ikke har meget tradition med drive-in andet end Mcd, og kan de lokkes til at komme forbi dig?? Koncept! Jeg vil personligt mene, at lave en drive-in udelukkende bestående af købmandsfunktion, vil være en sej kamp op ad bakke, og vil udvide konceptet til andre områder. Amerikanerne har stor tradition for drive-in af alle typer, lige fra biblioteker og restauranter, til banker og videobutikker.. Hvorfor ikke lave konceptet, som en "American drive-in" "danish drive-in", hvor du har en hæveautomat, postkasse, (hvis mulig benzinstander), blockbuster service (automat med 10 premiere film), slik automat, drikke automat, is automat, taletids automat osv.. Mulighederne er mange, men sikkerheden kan godt blive noget at en udfordring, da risikoen for hærværk altid er til stede. Det vil sikkert være muligt at lave et pr. stunt der giver noget omtale, da du bliver den første i dannevang med dette koncept. Nok en kæmpe udfordring både med tid og kapital at komme igang, men igen.. hvorfor ikke..
|
Give de andre ret i, at du har skabt dig noget af en udfordring, men nu er jeg typen der elsker udfordringer, og vil hermed gerne spytte lidt i idékassen
Hvorfor skal folk handle i en drive-in??
Folk er villige til at lave irrationelle handlinger, alene fordi det er sjovt, anderledes og på mode.. Men udfordringen ligger i, at danskerne ikke har meget tradition med drive-in andet end Mcd, og kan de lokkes til at komme forbi dig??
Koncept!
Jeg vil personligt mene, at lave en drive-in udelukkende bestående af købmandsfunktion, vil være en sej kamp op ad bakke, og vil udvide konceptet til andre områder.
Amerikanerne har stor tradition for drive-in af alle typer, lige fra biblioteker og restauranter, til banker og videobutikker.. Hvorfor ikke lave konceptet, som en "American drive-in" "danish drive-in", hvor du har en hæveautomat, postkasse, (hvis mulig benzinstander), blockbuster service (automat med 10 premiere film), slik automat, drikke automat, is automat, taletids automat osv..
Mulighederne er mange, men sikkerheden kan godt blive noget at en udfordring, da risikoen for hærværk altid er til stede. Det vil sikkert være muligt at lave et pr. stunt der giver noget omtale, da du bliver den første i dannevang med dette koncept.
Nok en kæmpe udfordring både med tid og kapital at komme igang, men igen.. hvorfor ikke..