Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdsourcing

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Tror i at et koncept som www.crowdspring.com vil kunne slå an i Danmark?

Vil starte det i Danmark, men har gode kontakter og kan hurtigt udvide det til Norden samt England!

En lille beskrivelse af projektet: Crowdsourcing er at et firma har noget der skal løses, poster det ud i et community og så kommer folk med brugbare løsninger, såsom et nyt logo eller et visitkort..

Skal siges at jeg allerede er rigtig godt i gang med min egen udgave, så håber da på positiv feedback, men skam også den kritiske som kan bruges til noget :)

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 15:55

Altid en ny ide!

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 16:00

Hej

Ja, det tror jeg godt det kan. Der er en masse webdesignere, der laver det på hobbybasis, så hvis et CVR-nummer ikke er nødvendigt, for at være med, tror jeg godt det vil kunne gå an :)

Mvh.

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 16:01

Det behøver man ikke.. Man opretter bare en bruger og så bliver pengene sendt til en, hvis man vinder :)

Men tror du også mere seriøse ville oprette sig, såsom grafikere, designere osv?

Altid en ny ide!

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:07

Blot for at være sikker på, at jeg har forstået det rigtigt. Det er en til design konkurrencer?  F.eks.på samme måde som www.astada.com som Martin der også er Amino bruger driver? 

Hvis det er tilfældet: Ja, det er der et marked for. 

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 16:13

Jo det er det, i den stil :)

Cool nok! Måske jeg kan skrive til ham og hører hvordan det går med det :)

Altid en ny ide!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:02

De danske forsøg der har været, har aldrig slået igennem. Så nej, jeg tror ikke det kan betale sig.

Som minimum skal du så tilbyde noget som eksempelvis cS ikke tilbyder.. og hvad i alverden skulle det dog være? At folk taler dansk? Det er ligegyldigt. Der er mange danske købere på cS (inkl. mig selv) som nyder den designmæssige mangfoldighed der hersker blandt deres creatives (som jo kommer fra mange forskellige lande), og at skulle formulere sig på engelsk er en meget lille pris at betale :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 17:43

Så en konkurrent til cS vil altså ikke kune bruges til noget?

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Skrevet kl. 18:10

Bump!

Tror i at en konkurrent til cS og 99designs, ville kunne klare sig med den rette markedsføring eller er markedet mættet? Der findes cirka 5 som er populære og som klare sig rigtig og rimelig godt!

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)