Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til SEM kampagnen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg vil gerne forsøge mig med at lave SEM direkte på en lead kampagn, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør? Jeg har forsøgt mig med at lave en adwords annonce på google på en af mine sider også redirekte siden så man kommer direkte ind på kampagnen, dette er google vidst ikke glad for, den godkender i hver fald ikke kampagnen.

er der en der kan forklare mig hvordan man laver SEM direkte på en kampagne med google adwords?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:10
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:16

Rønlund:

Hej amino,

Jeg vil gerne forsøge mig med at lave SEM direkte på en lead kampagn, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør? Jeg har forsøgt mig med at lave en adwords annonce på google på en af mine sider også redirekte siden så man kommer direkte ind på kampagnen, dette er google vidst ikke glad for, den godkender i hver fald ikke kampagnen.

er der en der kan forklare mig hvordan man laver SEM direkte på en kampagne med google adwords?

Jeg har nu før gjort det du omtaler der, men alt afhængigt af kampagnen kan du jo forsøge dig med et alias istedet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 00:41

Hvad er grunden til at du vil lande dine besøgende på din hjemmeside, som derefter redirecter til kampagnen?
Du kan jo bare lave kampagnen til destinationsurl'en - Direkte.

Problemet med dette er dog at der kan være 10 andre som gør det samme og Google er ikke glad for duplikeret indhold i SERP'en og vil derfor kun vise 1 af jer. Dette ender ofte i en høj pris med lav ROI.

Hvis du vil gøre det, så lad være med at byd særlig meget per klik selvom besøgende ikke koster særlig meget. For i det at der er en anden annoncør som også skruer prisen op, ja så ender det dyrt.

Good luck

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:48

Der er noget med at brugeren skal kunne vende tilbage til Google med 1 klik, hvilket vel ikke kan lade sig gøre efter et redirect. Kan du ikke bare smide den direkte på?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:14

Rønlund:

Du skriver bare landingssiden på din kampagne som destinationsadresse i din AdWords annonce.

Du får aldrig lov til at lave re-directs.

Mvh,

Christian

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:40

Christian iMARKETING:

Rønlund:

Du skriver bare landingssiden på din kampagne som destinationsadresse i din AdWords annonce.

Du får aldrig lov til at lave re-directs.

Mvh,

Christian

okay,

Hvad skriver jeg så i adressen? altså de som folk ser? det er jo ikke meget der er plads til, skal man skrive den adresse kampagnen kører på?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:59
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 13:10

GevinstGaranti:

Der er noget med at brugeren skal kunne vende tilbage til Google med 1 klik, hvilket vel ikke kan lade sig gøre efter et redirect. Kan du ikke bare smide den direkte på?

Det er ikke korrekt. Et redirect (fx 302) bryder ikke historikken og man kan således godt komme tilbage til Google ved ét klik på tilbage-knappen.

Dette er også grunden til at man faktisk godt må redirecte fra den URL som AdWords sender brugeren hen til.

Jeg kan ikke huske hvad reglerne præcist er, men jeg vil gætte på at man ikke må sende brugeren videre til et helt andet domæne.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)