Hej amino, Jeg vil gerne forsøge mig med at lave SEM direkte på en lead kampagn, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør? Jeg har forsøgt mig med at lave en adwords annonce på google på en af mine sider også redirekte siden så man kommer direkte ind på kampagnen, dette er google vidst ikke glad for, den godkender i hver fald ikke kampagnen. er der en der kan forklare mig hvordan man laver SEM direkte på en kampagne med google adwords?
|
Hjælp til SEM kampagnen
- 1
Jeg har nu før gjort det du omtaler der, men alt afhængigt af kampagnen kan du jo forsøge dig med et alias istedet. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Hvad er grunden til at du vil lande dine besøgende på din hjemmeside, som derefter redirecter til kampagnen? |
Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!
Der er noget med at brugeren skal kunne vende tilbage til Google med 1 klik, hvilket vel ikke kan lade sig gøre efter et redirect. Kan du ikke bare smide den direkte på? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Du skriver bare landingssiden på din kampagne som destinationsadresse i din AdWords annonce. Du får aldrig lov til at lave re-directs. Mvh, Christian |
okay, Hvad skriver jeg så i adressen? altså de som folk ser? det er jo ikke meget der er plads til, skal man skrive den adresse kampagnen kører på? |
Det er ikke korrekt. Et redirect (fx 302) bryder ikke historikken og man kan således godt komme tilbage til Google ved ét klik på tilbage-knappen. Dette er også grunden til at man faktisk godt må redirecte fra den URL som AdWords sender brugeren hen til. Jeg kan ikke huske hvad reglerne præcist er, men jeg vil gætte på at man ikke må sende brugeren videre til et helt andet domæne.
|
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote