Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ny side + Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Jeg skulle lige høre hvordan tror i markedet er for et spil site ala. komogvind.dk og spigo.dk

Hvad vil det koste ca. at lave siden med fx 10 spil til at starte med,  og er der plads til en ny på markedet, da de er temmlige store begge to.

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:23

Aner ikke om markedet er proppet, men hvis du kan gøre det bedre end dine konkurrenter, så er der vel i princippet altid plads.

Jeg ved, at du kan installere joomla, og så putte en extension på, der automatisk hiver en række populære spil ind på din side, og gør det muligt for dine brugere at spille dem. Du kunne jo starte op med at gøre noget i den stil, og se om du på den måde kan generere nogle hits. Det er da i hvert fald en billig løsning til et "test of concept".

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:26

Hejsa,

Jeg synes ikke det ville gøre noget med endnu et i rækken. Hvis du kan finde på noget unikt, som de andre ikke tilbyder tror jeg godt du kan få en god forretning ud af det.

Prisen på en sådan side er meget svær at sætte, da det ikke vides 100% hvilke funktioner der skal være, hvad man skal kunne i spillet osv.

Hvis du beslútter dig for at give det en chance skal du være mere end velkommen til at smide mig en mail. Så kan jeg give dig en fantastisk god pris på det hele. Min mail er: kristian627@hotmail.com

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)