Jeg har søgt på nettet en del men kunne ikke finde ud af det.
Jeg vil høre hvordan får man en telefonsvar med taste mulighedder. eks. når man ikke svar telefonen skal den gå over på telefonvaren hvor man eksempelvis har disse mulighedder tast 1 for åbningstider tast 2 for at lægge en besked.
Jeg kunne forestille mig at en IP løsning vil være det nemmeste/billigste. Jeg kan ikke lige huske om det du ønsker var en mulighed, men har set IP systemer med en masse muligheder....
Vi har velkomst menu, tastemenu osv. Og hvis vi ikke har svaret inden for X-antal sekunder, så får kunden mulighed for at taste sit nummer så vi kan finde dem op, og så får vi nummeret på en sms. Kan også fåes på mail, de kan ligge en besked på en telefonsvar osv.
Systemet virker sgu rigtigt godt. Og minutpriserne er også til en fornuftig pris.
Tilgengæld koster oprettelse en sjat. Men de er til at snakke med tror jeg. Og så yder de altså en god service syntes jeg.
Jeg har kun hørt godt om maxtel.dk, og dem vil jeg også anbefale til den tekniske.
Hvis du har brug for at få indspillet din telefonsvarer, kan jeg tilbyde dette til en god pris. Jeg har både mande- og kvindestemmer. Kontakt mig helt uforpligtende på: malte@hvidogspliid.dk eller: 61 26 32 66.