Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsvarer med taste muligehdder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har søgt på nettet en del men kunne ikke finde ud af det.

Jeg vil høre hvordan får man en telefonsvar med taste mulighedder. eks. når man ikke svar telefonen skal den gå over på telefonvaren hvor man eksempelvis har disse mulighedder tast 1 for åbningstider tast 2 for at lægge en besked.

Hvordan får man dette? og hvad skal der til?

håber i kan hjælpe mig.

Mvh.

HFK.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:43

Hej

Jeg kunne forestille mig at en IP løsning vil være det nemmeste/billigste. Jeg kan ikke lige huske om det du ønsker var en mulighed, men har set IP systemer med en masse muligheder....

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Dec 07
Indlæg ialt: 32
Fra  Modify.dk Skrevet kl. 18:29

Hej

Vi bruger sådan en løsning i gennem www.maxtel.dk 

Vi har velkomst menu, tastemenu osv. Og hvis vi ikke har svaret inden for X-antal sekunder, så får kunden mulighed for at taste sit nummer så vi kan finde dem op, og så får vi nummeret på en sms. Kan også fåes på mail, de kan ligge en besked på en telefonsvar osv. 
Systemet virker sgu rigtigt godt. Og minutpriserne er også til en fornuftig pris. 
Tilgengæld koster oprettelse en sjat. Men de er til at snakke med tror jeg. Og så yder de altså en god service syntes jeg.
Så prøv at kigge på www.maxtel.dk 
God aften

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 00:09

Thomas Kaarup

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 00:13

Hos Lydstudiet Aros benytter vi http://www.maxtel.dk/ det er super godt.

Mangler du stemmer til produktionen af en fed telefonsvare så kontakt os for en god løsning.

www.lydstudietaros.dk

Jonathan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34

Hej

Jeg har kun hørt godt om maxtel.dk, og dem vil jeg også anbefale til den tekniske.

Hvis du har brug for at få indspillet din telefonsvarer, kan jeg tilbyde dette til en god pris. Jeg har både mande- og kvindestemmer. Kontakt mig helt uforpligtende på: malte@hvidogspliid.dk eller: 61 26 32 66.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 07:45

Det hedder egentlig IVR inden for termonologien. Det kan nemt sættes op med et VOIP system, og så kan der kobles et utal af muligheder på.

Du kan finde forskellige OpenSource systemer som håndterer det, eller vi kan tilbyde en løsning fra 3 lokal nr og op inklusiv PBX fra 249,- per måned.

Du er velkommen til at kontakte mig omkring det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)