Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde Rengøring

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig med flere afdelinger, og har da også tænkt på at kontakte nogle af de små skadeservice firma om et samarbejde.....

i mit gamle job var jeg centerleder, og vi havde også afd. på fyn og jylland, jo en stor fordel hvis man vil have et forsikringsselskab ind.....

du samarbejder måske med andre bilforhandler om salg af biler ?

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:43

Til Kenneth

Tak, det vil jeg da kikke på

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:47

Jeg har fået lov at stille biler hos en anden bilforhandler og så bliver der byttet lidt biler, så det ser ud som om der er gang i salget ;-) Men sælger ikke så meget pt. Det var mere da jeg prøvede lykken som vognmand med en lille kassevogn, der fandt jeg en samarbejdspartner via et forum og han gav et rigtig godt afkast til mig og tjente en del gennem ham, da han ikke selv kunne nå at tage alle de transportopgaver der var..Så levede af hans opgaver og lidt madkørsel i weekenderne..

Men jo jeg søger hele tiden nye samarbejdspartnere og bygger et netværk op på denne måde og ser muligheder i alle erhvaerv og folk :-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:48

Ja har jeg også tænkt på.....

Jo enig med dig, jeg er selv meget perfekt  med rengøring, og hellere bruge ekstra tid og kunden er tilfreds...... så jo enig med dig, en klamhugger kan ødelægge det hele

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 10:51

Det var da bare kanon med sådan en samarbejdspartner..... hmm hmm ku jeg jo også gøre med min kassevogn :-)

Jeg er ny her, så skal lige finde rundt i det her store forum

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:57

Ved samarbejde synes jeg du skal søge og finde alt hvad du kan på det ¨firma du tænker samarbejde med og se hvad kunder har skrevet om firmaet..

Søg på google og skriv erfaring med xxxxrengøring så kan du altid være sikker på folk de nok skal skrive deres mening hvis det ikke er et ordentlig firma :-)

Altid godt og samarbejde med et firma der har været igang i nogen år, så du ikke lever af deres kunder og går de så ned at du så også mister mange kunder :-(.

Det med at bruge kassebil til lidt transport, så tror jeg ikke det er tiden. Jeg stoppede da der blev mindre og mindre og lave og ved en del vognmænd snart ikke længere kan holde det kørende... så dette vil jeg fraråde :-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 11:02

oki, mange tak :-)

hyggeligt lige at skrive med dig, og tak for hjælpen.

Jeg skal ud på en opgave nu, så jeg smutter

Johnny

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:08

okay bare iorden..

Håber du får gang i det, skriv evt på friisbiler@gmail.com hvis jeg skulle kunne være behjælplig med noget..

Mikkel

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 22:56

Hej Johnny,

Jeg synes det lyder rigtigt interessant med et samarbejde Smile

Vi har et rengøringsfirma der udføre alt inden for almindelig rengøring, derudover renser vi også tæpper og møbler... Send mig en mail på ania(a)anmultiservice.com så tager vi den lige der istedet...

Glæder mig til at høre fra dig...

Herlig hilsen
Ania

Fra Brøndby
Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 11:50

Hejsa

Super, jeg skriver sidst på eftermiddagen.

johnny

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)