Ja det kan man jo sige. Men igen da tråden er ment som en vurderings tråd, anser jeg ikke nogle af de bud der er afgivet som værende reelle bud, men som de prisindikationer jeg bad om.
Jeg kunne selvfølgelig have været opsøgende og kontakte personen der skrev de 4500.- Men jeg har nu valgt at oprette en decideret salgstråd, hvor personen selvfølgelig er velkommen til at afgive et bud i. Dermed kan det jo selvfølgelig også ske, som du selv nævner, at nummeret ryger for mindsteprisen. Men så er det sådan det er. Hvor der handles der spildes og de 4500.- har aldrig været penge i banken.
|
Titanium:Ja det kan man jo sige. Men igen da tråden er ment som en vurderings tråd, anser jeg ikke nogle af de bud der er afgivet som værende reelle bud, men som de prisindikationer jeg bad om.
Jeg kunne selvfølgelig have været opsøgende og kontakte personen der skrev de 4500.- Men jeg har nu valgt at oprette en decideret salgstråd, hvor personen selvfølgelig er velkommen til at afgive et bud i. Dermed kan det jo selvfølgelig også ske, som du selv nævner, at nummeret ryger for mindsteprisen. Men så er det sådan det er. Hvor der handles der spildes og de 4500.- har aldrig været penge i banken.
Stadig en sjov måde at gøre det på. Du snakker konstant om mulige købere, men overser dem der byder. Hvorefter du slutter af med, at sige at det ik er solgt, og henvise til hvor det er til salg...
Kan du ik se det ulogiske i det? Derefter opretter du så en ny tråd og sætter det til salg, til en pris der er LANGT under det du selv har siddet og skrevet om...