Tak for jeres svar. Jeg stopper tråden her. Hvis der er nogle der er interesserede i at byde ind kan de sende mig en mail eller pm. |
Nummeret er sat til salg på dba..
Tak for jeres svar. Jeg stopper tråden her. Hvis der er nogle der er interesserede i at byde ind kan de sende mig en mail eller pm. |
Kan du finde ud af om du gider sælge det eller ej? Der er intet mere useriøst, end en sælger der ændre på betingelser mm konstant. Der er flere gode bud i denne tråd, men de er ik accepteret? |
Som jeg har skrevet flere gange igennem tråden, så var det en tråd ment som en slags vurderingstråd. Dermed mener jeg ikke at man er forpligtet iforhold til det bud man har afgivet. Derfor en ny tråd så dem der vil afgive et reelt bud har mulighed for dette, og ikke bare et bud på hvad de ville være villige til at betale for nummeret. |
Var det ikke solgt til 4500? |
Hvad er prisen så man kan købe det |
Sælges til højest bydende over kr 500.- på Torsdag kl. 20.00. Der kan bydes i tråden her: http://www.amino.dk/forums/t/66622.aspx |
Dvs du sælger det til 500 kr, hvis ingen byder over? Os selvom du har et bud på 4500 kr... Det lyder godt nok, som de mærkeligste salgsvilkår der endnu har været herinde... |