Jeg søger en freelance bogholder, der straks kan gå i gang med bogføringen for min online pejsebutik. Det drejer sig om bogføring af ca. 75-100 bilag om måneden samt udarbejdelse af momsregnskab og klargøring til årsregnskab. Min bogholder gennem 1½ år har desværre ikke længere tiden til at hjælpe mig, men har indvilliget i at hjælpe med at få den nye bogholder igang og overdragelse af bogholderiet. Der bogføres pt. i Summa Summarum. Glæder mig til at høre fra dig/jer. Se kontaktoplysninger på min hjemmeside www.biopejs.com Mvh Jesper Christiansen |
Hej Jesper Christiansen.
Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe dig, men jeg har først tid til at påbegynde arbejdet i næste uge - altså ikke den kommende.
Afstanden er også imod mig, men alligevel prøver jeg lykken :) Jeg er nemlig fra København. Det kan rent praktisk foregå enten med kopier af bilag i posten - mange af bilagene kan sendes elektronisk formoder jeg - herundre ordrer fra webshoppen og kontoudtog fra bank. Resten kan måske også hvis du anskaffer dig en scanner. I sidste tilfældet kan jeg i høj grad anbefale e-conomic med dets indscannings-modul som er rigtig godt.
Jeg driver selv netbutik og har andre webbutikker i kunde-"porteføljen", så der er ikke noget der er fremmed for mig. Dertil er jeg kvik til tal og regnskaber og ikke mindst ekstremt rap på fingrene.
Så krydser jeg bare fingre, - det lyder som en rigtig hyggeopgave for mig. Ellers ønsker jeg dig held og lykke.
Venlig hilsen
Jørgen Olsen