Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance bogholder søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en freelance bogholder, der straks kan gå i gang med bogføringen for min online pejsebutik.
Om du kommer forbi mig 1-2 gange om måneden eller du vil klare det hele fra distance, betyder for mig ikke så meget. Bare du har orden i sagerne, har dokumenteret erfaring med bogføring for handelsvirksomhed og er klar til at gå igang med det samme. Og så skal det naturligvis være billigt :-)

Det drejer sig om bogføring af ca. 75-100 bilag om måneden samt udarbejdelse af momsregnskab og klargøring til årsregnskab. Min bogholder gennem 1½ år har desværre ikke længere tiden til at hjælpe mig, men har indvilliget i at hjælpe med at få den nye bogholder igang og overdragelse af bogholderiet. Der bogføres pt. i Summa Summarum.

Glæder mig til at høre fra dig/jer. Se kontaktoplysninger på min hjemmeside www.biopejs.com

Mvh Jesper Christiansen

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:52

Hej Jesper Christiansen.

Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe dig, men jeg har først tid til at påbegynde arbejdet i næste uge - altså ikke den kommende.

Afstanden er også imod mig, men alligevel prøver jeg lykken :) Jeg er nemlig fra København. Det kan rent praktisk foregå enten med kopier af bilag i posten - mange af bilagene kan sendes elektronisk formoder jeg - herundre ordrer fra webshoppen og kontoudtog fra bank. Resten kan måske også hvis du anskaffer dig en scanner. I sidste tilfældet kan jeg i høj grad anbefale e-conomic med dets indscannings-modul som er rigtig godt.

Jeg driver selv netbutik og har andre webbutikker i kunde-"porteføljen", så der er ikke noget der er fremmed for mig. Dertil er jeg kvik til tal og regnskaber og ikke mindst ekstremt rap på fingrene.

Så krydser jeg bare fingre, - det lyder som en rigtig hyggeopgave for mig. Ellers ønsker jeg dig held og lykke.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:04

Hej Jesper

Jeg vil også gerne byde ind på opgaven. Vi er en bogføringsvirksomhed der hjæper små og mellemstore virksomheder med diverse opgaver indenfor bogholderi og økonomi.

Vi har kontor i Middelfart og Kastrup, men et distanceforhold er ikke noget problem for os, vi har kunder i hele landet.

Vi har en del erfaring med bogføring i Summa, men anvender ellers e-conomic til de fleste af vores distancekunder, pga. muligheden for at kunden kan koble på og følge med i regnskabet og bilag kan scannes.

Vi har dokumenteret erfaring med bogholderi og du er velkommen til at få telefonnummer til nogle af vores kunder, hvis du vil indhente referencer på hvordan vores samarbejde fungerer med andre.

Derudover kan vi da også dokumenter mange års erfaring fra økonomi og regnskabsjob, samt revisionsfirmaer og jeg har også selv en cand.merc,aud med i baggagen.

Vi er givetvis ikke dem der byder ind med den billigste pris her på Amino, men du er velkommen til at kontakte mig for et tilbud vi kan både tilbyde fast timepris og en fast månedspris, hvor du ved hvad du har at forholde dig til.

Hilsen

Lone

www.netaccounting.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)