domæne til sub domæne kan jeg det
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
enten skal jeg betale for et webhotel mere og som jeg ser det syndes jeg ikke der er nogle af de billige, som lever op til mine forventninger.
Det er jo klart ... et eller andet sted er de jo nødt til at spare :=)
og de dyre syndes jeg er lidt for dyre.
Well...ja :) Se ovenstående :)
Det lyder mest af alt som om du ikke helt har afstemt forventningerne med dine behov og dertilhørende budgetter :)
ellers så skal jeg sætte min egen server op her hjemme og det ved jeg ikke rigtig om jeg vil :)
I givet fald har du hurtigt, tjent et dyrt webhotel hjem istedetfor :)
Jeg vil anbefale dig at købe et webhotel (billigt, som dyrt) der tillader dig flere domæner på samme hotel. Det lyder som det du har behov for :)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Ville det så være muligt bare at bruge www.domaindirect.dk's gratis hotel købe et domæne og så lave en web-alias til mit andet domæne? eller er det også dumt?
Det er sådan jeg gør hos One.com med pokernetonline.dk. Jeg betaler dog 9 kr./md., men det er stadig en god forretning.
Ja det vil jeg gerne tro men hvis planen nu ikke er at man skal tjene penge på siden :)
Svar
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Kan du anbefale et fornuftigt til en fornuftig penge hvor jeg kan have flere sider på det ville da være fedt :)
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Ja, her kan da anbefales Adnecto
Og skal det bare være billigt og nemt at gå til, så kan unoeuro anbefales.
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
hmm smid lige en mail til mig på info@teamss.dk
Svar
Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
hey Xaque
smid lige en mail til mig på info@teamss.dk ... tror jeg har en løsning til dig...:-)
Svar
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
hey Xaque
smid lige en mail til mig på info@teamss.dk ... tror jeg har en løsning til dig...:-)
har sent dig en mail
Svar