Det der lyder som et kikset forsoeg paa at spare prisen paa et webhotel mere ...
Den korte historie er at det du beskriver der kan teknisk set ikke lade sig goere, dog kan man hacke sig til en nogenlunde brugbar loesning. Men den indvoldverer enten iframes, hvilket er en google-killer, eller noget serversside redirection ... hvilket du kan glemme alt om hos b-one og des lige :)
Fortael lidt mere om hvad grunden er til at du vil lave ovenstaaende?
enten skal jeg betale for et webhotel mere og som jeg ser det syndes jeg ikke der er nogle af de billige, som lever op til mine forventninger. og de dyre syndes jeg er lidt for dyre.
så skal jeg også have flyttet lortet over på en anden server. ellers så skal jeg sætte min egen server op her hjemme og det ved jeg ikke rigtig om jeg vil :) så ja det er en billig måde at lige bruge den lille smugle plads jeg bruger på dette site, på mit nuværende hotel. Men at den kan få sit eget domæne istedet for et sub-domæne. kald det kikset eller ej jeg syndes ideen er god nok!
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.
og når folk går ind på domæne1.com, så ser de indholdet af domæne2.com/dom.
men de skulle helst stadig se adressen som domæne1.com :)
tricky spørgsmål at stille op, men håber du forstår.
tak
Jeg kan forstå at det er for at spare 5-10 kr. om måneden. Jeg betaler 9 kr. om måneden for et webhotel til pokernetonline.dk og det eneste jeg bruger webhotellet til er at lave et alias af mit ref. link fra pokernetonline. I adresselinjen vises min side http://www.pokernetonline.dk, selvom den besøgende er på en underside fra pokernetonline.com
Hvad for en udbyder bruger du og hvordan er det sat op
Ja men måske er 9kr+moms om måneden ikke særlig meget men jeg ville da føle at jeg bare smed dem ud af vinduet og hvis jeg bliver ved med det kan det jo til sidst gå hen og blive mange penge
Jeg forstår virkelig ikke den holdning til penge :/
Ville det så være muligt bare at bruge www.domaindirect.dk's gratis hotel købe et domæne og så lave en web-alias til mit andet domæne? eller er det også dumt?
Ville det så være muligt bare at bruge www.domaindirect.dk's gratis hotel købe et domæne og så lave en web-alias til mit andet domæne? eller er det også dumt?
Det er sådan jeg gør hos One.com med pokernetonline.dk. Jeg betaler dog 9 kr./md., men det er stadig en god forretning.