Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt foto idé

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Vi har brugt en del af eftermiddagen på at tage produktbilleder af vores nye varer. De er sådan set blevet meget gode, men vi bliver nok aldrig helt tilfredse, så jeg tænkte på om man kan leje en fotograf på timebasis.

Jeg forestiller mig, at vi tropper op med vores produkter. Fotografen tager så billeder af produkterne efter vores anvisning og er selvfølgelig meget velkommen til at komme med input. Når alle billeder er taget bliver de overført til en f.eks usb nøgle eller lign. Vi betaler, takker pænt og tager hjem med vores billeder og rediger dem selv. Kan man det og hvad koster det ?

På forhånd tak for svarene :-)

Mvh

Nielsen1974

Fra Næstved
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 159
Fra  Franz Media Í/S Skrevet kl. 21:18

Jeg ved ikke hvor i er placeret i verdenen ;) 

men hvis det er inden for DK's grænser, ville jeg prøve og sætte et opslag på fotostarts forum (http://www.fotostart.dk/forum/viewforum.php?f=9) er helt sikker på der er en der vil hjælpe ;)

Med Venlig Hilsen 

Kasper Franz

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 21:21

Vi befinder os i KBH. Jeg har selv tænkt på opslaget i et fotoforum, men jeg ville bare lige prøve at finde ud af om det kunne lade sig gøre på den måde og hvad det eventuelt koster.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:23

har i ikke miulighed for at få billeder fra jeres leverandør??

hvis det er hetl i skoven så kender jeg en!!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 21:29

Nogle leverandører har ok billeder men det er meget få. Vi vil også gerne skille os lidt ud fra mængden og ikke have de samme billeder som alle andre

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:39

HØRT! du siger bare til hvis jeg skal sætte dig i kontakt med Svend, han er en god fotograf!

send mig en Pb hvis det er

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 21:44

Tak for tilbuddet Omar.

Men er der nogle der ved hvad det koster ?

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 22:08

Fotografers priser varierer en del, men i kan nok indhente nogle gode tilbud her.

Hvilket udstyr har i til rådighed? For det meste handler det om at få opstillet produktet fra den bedste vinkel, og herefter 'forme' med lyset.

Hvordan dette skal gøres kommer helt an på hvilket produkt der skal fotograferes. Er det en blank eller mat overflade osv.

Noget opspejling i form af fx hvidt karton/flamingo plader kan hjælpe, ligeledes kan en 'softner' foran lampen gøre lyset blødere. (samme effekt som bagepapir fx)

Hvis du har lyst må du gerne sende et par af jeres billeder til anjahallsson(snabela)gmail.com ,så vil jeg forsøge at give jer nogle tips og tricks til hvordan i kan få et bedre resultat inden går ud og bruger kr.

Mvh Anja

Tilmeldt 25. Jul 06
Skrevet kl. 22:13

Min plan er at vi skal leje fotografen med udstyr/studie. Timelønsprisen afhænger vel ikke af hvad der skal tages billeder af eller hvad ?

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 22:18

Nielsen1974:

Min plan er at vi skal leje fotografen med udstyr/studie. Timelønsprisen afhænger vel ikke af hvad der skal tages billeder af eller hvad ?

Nej det burde den ikke hvis i blot aftaler en fast timeløn med fotografen, og efterfølgende selv redigerer billederne.

Det kan dog være at fotografen tager et gebyr for studieopsætning/klargøring m.m. (kommer nok an på hvor store produkter der er tale om), samt evt copyright betaling.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)