Hej aminoer.. Så må i meget gerne ligge hovederne i blød.. Min kæreste vil igang med en webshop med brugt børnetøj, men det svære er navnet.. Hvad skal sådan en shop hedde.. ???
på forhånd tak |
Hmm..
Kids2kids.dk
Hej aminoer.. Så må i meget gerne ligge hovederne i blød.. Min kæreste vil igang med en webshop med brugt børnetøj, men det svære er navnet.. Hvad skal sådan en shop hedde.. ???
på forhånd tak |
det er da det bedste bud fra begge tråde om det... mange tak og supoer navn |
ja den er genial, men desværre allerede optaget, du kan få kid2kids.dk men du skal nok også lige spørge nogle af de kloge hoveder om det er godt at have tal i et www navn, jeg aner ikke en kæft om det, men mener jeg har læst om det på andre tråde at det forringer placeringen |
ja det er bare med at være hurtige, og det passer perfekt held og lykke med projektet |
jo tak :-)
Bliver da spændende og komme igang :-P |
Det er super :) Og ja det er egentligt utroligt at sådan et domæne navn var ledigt! Godt at i slog hurtigt til.. Som nogle af de andre nævner synes jeg også navnet passer rigtig fint, også selvom det er engelsk. Og det rummer mulighed for udvidelse til andre produkter end tøj. Det er også en måde at komme udenom ø eller oe i navnet. Samtidig er det rigtig nemt for kunderne at huske.
Held og lykke med shoppen.
Mange hilsner Anja |