Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat wannabe ---> mybakery!

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Equinoxe.

Kan se denne tråd er snart en måned gammel.

Men har du egentlig fået gang i noget, for lyder som et meget spændende projekt.

Vil gerne følge lidt med Smile

 

 

 

Winther.

 

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige mine 50 cents, som jeg synes du også burde tage til overvejelse :) - (det er bare ment som en hjælp til din idé)     :-)

Jeg ved at man kan bestille morgenmad online på Guldbagerens hjemmeside, og de har mange bagere rundt omkring i danmark. -

Derudover tror jeg også der er mange firmaer som har lavet specielle aftaler med forskellige bagere, om at få leveret et vist antal morgenbrød hver morgen, eller selv afhente det.

Men hvis man kunne få nogen gode aftaler i hus med bagerne, kunne det nok godt blive en success :)

 

Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er super god

Der er et lille problem at bagere i nogle år har haft svært ved at skaffe bagersvende der vil arbejde i weekenden, hvilket mange steder betyder at man ikke kan få det fulde sortiment hos den lokale bager, og jeg tror også det bliver svært at finde bude der vil leverer en søndag morgen, men det problem må vel være til at løse.

Har lige snakket med patent og selvskabsstyrelsen idag og ved at det er meget svært at få patent på et koncept.

Held og lykke

 

 

 

 

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er flere der har skrevet til mig ang. systemet på morgenfrisk.com

Jeg har nu restoret systemet fra en backup og lagt den på domænet www.cheapings.com så dem der er interesserede kan
prøve at bestille osv. Projektet kom aldrig helt seriøst i luften pg.a tjaaa...manglende engagement da systemet var lavet....
men af uransagelige grunde blev det nomineret til e-handelsprisen 2007......Systemet kan sagtens konverteres til f.eks. frokost eller lign.....

I kan prøve at oprette jer som kunde - men vælg postnummer 9999 for at komme videre.

Systemet virker kort sagt sådan:
1. kunden oprettes og vælger by.
2. kan vælge mellem bagere i denne by
3. bestiller morgenbrød til levering til bestemt dato.
4. betaler med dankort - modtager bekræftelse.
.....meanwhile at the server: der  bliver afsendt en fax til bageren med ordrebekræftelsen + email.

5. På den pågældende leveringsdag f.eks. søndag morgen kl. 5 sendes der en fax til bageren med oversigt over samtlige ordrer (en pakkeseddel)
til levering denne dag.

6. brødet leveres - alle er glade.
7. Penge hæves på dankort.

(Vi valgte fax ordrer da mange bagere ikke har computer i butikken)

Kunden kan se ordrer og kontoudtog for betalinger levering osv.

Der er et administrations modul til at administrere gebyrer osv. samt hvor meget der skal overføres til bageren (en gang i ugen) - men det har jeg ikke lige online endnu.

Som sagt er det en restore fra en 3 år gammel backup og jeg har lige testet det ganske hurtigt - hvis der er noget der driller og du gerne vil
vide mere så skriv til mig på frank@frankolesen.dk

mvh
Frank Olesen

Fra København
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle!

Jamen jeg har skrevet til pizzaplus, og jeg skal have ringet til dem.

Jeg snakkede med guldbageren, men de virkede ikke videre interesserede.

jeg er startet op på mit studie igen, og har dermed haft ret travlt!

Men jeg er i fuld gang!

Tror selv på det!

Som sagt skal jeg ringe til pizzaplus i morgen, og så må jeg høre hvad de har at sige!

Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mad-kurven.dk  han er programmør og it udvikler , han er igang med en projekt med
www.mad-kurven.dk online madbestilling har hørt fra ham at han sætter 28 kategorier op, og en af dem er bageri , han har indgået aftaler med over 600 spise steder , han regnede med at siden kørte i slutningen af december..... Måske kan du få lov til at leje den kategori også kan i splejses.

Side 9 ud af 9 (86 indlæg)