Jeg har en vare jeg gerne vil fortælle om. der er lidt over 1500 kunder til denne vare/service i danmark. Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig at informere dem om mit produkt. Men hvis nu jeg sender til 10 med samme tekst, og ændrer overskriften er det så spam. Selvfølgelig ville jeg helst skrive samme tekst til alle og så bare massesende det, men det må jeg ikke. Skal jeg lave unikke tekster til alle, eller kan jeg nøjes med 100 unikke tekster. Hvis nu jeg ændrer på 1 linie i teksten så er den jo i og for sig anderledes, må jeg så sende til alle, hvis jeg ændrer 1 linie pr. 10 mail eller pr. 1 mail Christian |
Hej Christian.
Nu kender jeg ikke dit produkt eller din kundegruppe.
Hvis du uden videre sendte mig en mail med det formål at reklamere for dit produkt, ville jeg opfatte det som spam ligegyldigt hvor meget du har personificeret det.
Reklame er reklame og må ikke udsendes uopfordret på mail.
Om jeg ville reagere på det og anmelde mailen som spam er en anden sag. Her kan du måske slippe igennem med noget pga. forskellige ting, bl.a. min dovenskab, hvis det er for besværligt. Men du ville få en mail tilbage om at fortælle mig, hvorfor min adresse figurerer i denne kampagne.
Der må være nogle måder at gøre opmærksom på dig selv. Kontakt dem på telefonen og aftal hvem du må sende den til, Send et postkort til dem, de kan svare på og evt. vinde en fed attraktiv ting.
kh.
Sophie