Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 D. indkøb

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for Deres respons på mit indlæg. Måske vi kunne drøfte mulighederne for at skabe min idé med jer som den tekniske leverandør.

Mvh.

Klaus

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

numerouno:
Jeg vil gerne væk fra den "kedelige" og forældede udtryksform med et billede, tekst, kurven og i ved.........

Ideen med at lave e-handels universer, ud fra den fysiske verden, er faktisk endnu mere forældet! Faktisk så forældet at den ikke har nogen nævneværdig udbredelse idag. Det første forsøg jeg så var til Commodore 64, senere kom Opasia med flere. Second Life eksisterer stadig væk, men hvis man går derind er man i fare for at blive ramt af vind hekse.
Så du må tilbage til tegnebrættet!

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for reponsen. Er ikke enig. Du refererer til Commodore 64, Opasia fra late 90´s. Der er ligesom sket en del siden da. Både mht. udbredelsen af pc´er, således at en del ældre også er på idag. Og det virtuelle univers Sec......du referer til har intet med min idé at gøre. Blot en konstatering.

Men takker for kritikken. Det er den vi iværksættere skal lytte til.....og så alligevel ikke:)

Mvh.

 

Klaus

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

numerouno:
Tak for reponsen. Er ikke enig. Du refererer til Commodore 64, Opasia fra late 90´s. Der er ligesom sket en del siden da. Både mht. udbredelsen af pc´er, således at en del ældre også er på idag. Og det virtuelle univers Sec......du referer til har intet med min idé at gøre. Blot en konstatering.

På C64 så jeg det første forsøg på, at lave handelsoplevelser baseret på den virkelige verden. Det seneste jeg så var Second Life, og her har du da helt klart ret, der er sket noget.siden C64 dagene. Men fællesnævneren for alle projekter er at de floppet.

Jeg tror det basale problem er at det er relativt nemt at lave en brugergrænseflade der er hurtigere og nemmere at bruge en bruge fysisk model. Forstil dig f.eks. et tekstfelt (med forslag a la det Google har idag / intellisense), kontra det interface du foreslår. Hvor ville du så hurtigst kunne købe f.eks. en agurk!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)