Hej Aminoer. Jeg sælger hermed hjemmesiden Scandicgruppen.dk Jeg har ikke tiden eller overskudet til dette. Hvad kan siden : Scandicgruppen.dk er en hjemmeside hvor vognmænd i hele Scandinavien kan tilmelde sig og få sat billeder af biler ind samt kontakt oplysninger, siden henvender sig til alle slags vognmænd. pt. er der flytteforretninger, kurer, specialgods, distributtion Scandicgruppen.dk er så blevet markedsført i danmark og været i Lastbilmagasinet.dk samt reklame i sverige. Der er pt 7 vognmænd tilknyttet hjemmesiden og flere kan findes ved at lave lidt markedsføring for hjemmesiden. Jeg har lidt streamer til at ligge til biler/vognmænd i str 1,5 meter som jeg selv har udleveret til vognmændende som også har givet lidt reklamer ude på landevejene. Prisen for at være optaget på hjemmesiden ligger på 2000 - 4000 + moms om året alt efter om det er lille bil eller stor lastbil. Sælges grundet studiestart og tiden derfor bliver knap KUN seriøse henvendelser eller spørgsmål. Priside 20,000 KOM gerne med bud ;-)
Mail : friisbiler@gmail.com |
siden www.scandicgruppen.dk er stadig til salg.
Kom frisk med bud.
Ny priside 10,000 + moms
og ja gerne bud. ;-)