Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bruges tilkøbte domæner optimalt i SEO?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det er ikke korrekt. Bruges domænet alene til redirect har det ingen værdi i søgemaskinerne. Der skal skabes rigtigt indhold på domænet og links til dette for at give nogen værdi i søgemaskinerne.

Mener du at:
Du kan ikke få et redirectet domænet, listet på google - med mindre der ligger minisites på ?
Det kan man godt jo!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:01

Jeg ville købe hos gigahost.dk der kan du have frit antal domæner , er ikke 99 % stabil evt. andet udbyder der er billige , eller jeg ville ligge alle mine domæner med en mappe under i mit webhotel , det kan man i hvert fald med dandomain.dk webhotel ,

Jeg ville lave nogle sider bare med artikler og andre sider  med links bytte , der findes f.eks. Til wordpress et plug in , hvor den undersøger , om de linker tilbage og du kan lave dine egene regler

jeg ville dog ikke kun lave mini site med prøve at lave større  sider end 2-5 sider , vis jeg var dig.

Jeg vill redirect  domæner med stavefejl

Det er altså ikke mere end 1 time arbejde per domæne at lave et site med et plug in , og lave regler med et wordpress vis du laver links site , med dine egene regler , vis du kan finde ud af det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 09:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg skal ikke ligge mig ud med jer 2 SEO-hajer Cool

Jeg giver jer da ret i at det virker! helt sikkert - også bedre end almindelig redirect, men ligeså hurtigt som det virker, ligeså hurtigt mister de deres værdi igen og derfor konkluderer jeg at Google ikke kan være særlig glade for dem.

Så i forhold til det arbejde der er i Mini-sites og ekstra domæner
Så ville jeg, hvis jeg var dig, tilføje dem der inde hvor jeg skrev til dig - det er det mest optimale (og lavet til formålet)

Jeg har selv lidt over 200 domæner, hvor 150 ca. er subdomæner - så jeg har alligevel rodet en del med det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ved ikke helt hvor du har fået den ide fra, at nye domæner der redirectes til et andet domæne skulle have nogen værdi i søgemaskinerne. Det har de altså ikke. Tværtimod, kan det give alvorlige problemer.

Så i forhold til SEO er det spild af tid og penge, at indkøbe domæner med det formål.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at søg på danskemobiler eller nej Danske mobiler der er lidt flere resultater.
www.danskemobiler.dk er bare en pegning til www.dkmobiler.dk gennem gratisdns.

I min browser ligger den nr. 3 med domænet, ud af 5 millioner resultater (Jeg tager forbehold for en eller andet indstilling i Google, men jeg er logget ud Smile)

Det er det, du mener ikke kan lade sig gøre?

Et andet eksempel er på ordet - mobiltelefon, dengang salgsbutikken købte det domæne, røg de straks til tops på ordet! (nej der lå de ikke før)
Det er også bare lavet med en URL-pegning.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:32

Et eksempel mere er på ordet tøse telefoner (jeg ved godt der ikke er mange resultater)
Men jeg har ikke gjort noget for at komme op på det ord - ud over at købe domænet og tilføje meta.

Google markere jo også domænet, eller ord i domænet med bold - hvis det indgår i domænet, så selvfølgelig har det en værdi i søgningen.
Det kan du f.eks. se på ordet tøse telefoner.

Tilmeldt 19. Sep 07
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:34

kekro:
Google markere jo også domænet, eller ord i domænet med bold - hvis det indgår i domænet, så selvfølgelig har det en værdi i søgningen.
Det kan du f.eks. se på ordet tøse telefoner.

Google markere jo også domænet, eller ord i domænet med bold - hvis det indgår i søgeordet, så selvfølgelig har det en værdi.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var dig, Kekro, ville jeg skynde mig at få læst op på faldgruber og risici i forhold til at benytte 302 redirect på tværs af domæner. Eksemplet med danskemobiler.dk er lavet med netop det - og en pivåben dør til at overtage den plads, hvis man ved hvordan.

Jeg ved ikke, om det er dine sites, men jeg ved, at du skal være yderst forsigtig med at rådgive andre, hvis det er det, du rådgiver dem til at gøre. Der er brancher, hvor den slags huller opdages af konkurrenterne inden for timer - og så hugges der til. Det er jeg sikker på, Mikkel kan bekræfte.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9732
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:41
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Enig, Thomas ...

Desværre oplever vi ofte indenfor SEO, at folk er hoppet ud fra 10 sal og hårdnakket påstår, på vej ned mod jorden, at det er der skam ingen farer ved. Når de lander på fortovet kan vi andre se at de tog fejl :)

Det er ikke en strategi jeg vil anbefale.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:13

Mikkel deMib Svendsen:

Enig, Thomas ...

Desværre oplever vi ofte indenfor SEO, at folk er hoppet ud fra 10 sal og hårdnakket påstår, på vej ned mod jorden, at det er der skam ingen farer ved. Når de lander på fortovet kan vi andre se at de tog fejl :)

Det er ikke en strategi jeg vil anbefale.

Det er jo også kun den sidste centimeter, der er problematisk Big Smile Men så slår jorden til gengæld også hårdt!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)