Jeg kan ikke noget som ingen andre kan. Men jeg kan komme med forskellige pf'er og angive hvad forventede afkast og forventede risiko er ved dem. Dette kræver jo lidt viden. som ikke alle har.
Hvis du ik kan skille dig ud, kan du never ever få folk til at følge dine råd. Så er du bare en lemming i flokken, der følger alle de andre mod afgrunden...
Din viden skal du bygge på noget, og det hjælper ik at du f.eks bygger den på Danske Banks eller Jyske Banks estimater. For så er det jo reelt ik din viden, men blot en du tager andet steds, uden at kende til alle de forbehold der måtte være. Og så bliver aktie køb/salg pludselig farligt, da du ik bare kan skifte kurs.
Uden at ville ødelægge din drøm, så tror jeg bare du er i et game, hvor dine konkurrenter især i disse tider, har en væsentlig fordel, og det er referencer og erfaring. Den risikovillige kapital sidder ik på træerne mere, og derfor skal der tænkes ud af boksen, hvis du vil have adgang til knaster, og lege med...
Læg hovedet i blød og tænk utraditionelt, så kan det være den perfekte ide pludselig er der...