Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

traffik

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

vi regner med at det tager ca. 1 år at komme op på det niveau med 50.000 hits, men jeg skal helst komme med et realistisk budget.

der vil være billeder og lidt video, men det meste video skal der linkes til så det ikke tager alt for meget plads og traffik.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:18

Jeg vil stadig mene at det er ok at starte i det små (med mindre du har 50000 brugere fra dag 1). Du kan jo altid finde et sted hvor du kan starte med et almindeligt webhotel, men hvor det er muligt at flytte til egen server hvis det en dag skulle blive nødvendigt. Det kan man mange steder. Men hvis vi skal anbefale nogle leverandører skal vi vide mere om hvilken software du ønsker at kunne afvikle?

Fra espergærde
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:26

vi ved endnu ikke hvilken software det bliver, sider er ikke lavet endnu, men jeg skal lave en forrettningsplan til en investor, og derfor skal jeg have nogen tal at gå ud fra.

vi vil helst undgå at skulle flytter server mange gange, det er jo som regel altid inkluderet med diverse problemer og downtid til siden.:)

eric

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:30

eric witzgall:

vi vil helst undgå at skulle flytter server mange gange, det er jo som regel altid inkluderet med diverse problemer og downtid til siden.:)

Så holder du dig fra Amzon og andre eksperimentelle systemer, og skriver 25.000kr om året på til en dedikeret server-løsning i din forretningsplan :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)