Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Viska.dk?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Er der nogen af jer der kender eller har erfaring med firmaet Viska?

Jeg er blevet kontaktet af firmaet Viska som tilbød mig at blive skrevet ind i deres kartotek som fotograf for ca. 2000 kr. for en kort prøveperiode. Derefter ville prisen stige.

Det jeg fik ud af samtalen var at de er et firma der "parrer" virksomheder med kunder når de får en opgave ind ad døren. Men af en eller anden grund kunne eller ville telefonsælgeren ikke sende mig noget skriftligt materiale om tilbudet, og jeg har det meget dårligt med at sige ja til noget over telefonen når jeg ikke har haft mulighed for at danne mig et indtryk af det først.

Men umiddelbart lyder det jo interessant. Især fordi de på deres side ikke tager imod opgaver for under 5000 kr og ikke selv tager en del af kagen. Det lyder jo som en okay måde at få lidt nye kunder på.

Deres website giver dog ikke helt nok information til at jeg vil sige ja, så derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der kender til virksomheden? Eller evt. har gode eller dårlige erfaringer med noget lignende?

På forhånd tak.

Birgitte

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

FriskFoto:
2000 kr. for en kort prøveperiode. Derefter ville prisen stige.

Alarm nr. 1

FriskFoto:
af en eller anden grund kunne eller ville telefonsælgeren ikke sende mig noget skriftligt materiale om tilbudet

Alarm nr. 2

FriskFoto:
ikke selv tager en del af kagen

Alarm nr. 3

FriskFoto:
eres website giver dog ikke helt nok information til at jeg vil sige ja

Alarm nr. 4

Fire alarmklokker i mine øjne - jeg ville slet ikke overveje at sige ja :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha. En af mine venner arbejder der. Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Jeg vil dog lige sige, at jeg er helt enig i at det lyder MEGET fishy!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar. Det er godt at høre at det ikke kun er mine alarmklokker der ringer.

De får pænt at vide jeg ikke er interesseret :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:

Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Er det ik en forkert konklusion, at lave efter en sølle tlfsamtale, og uden nogle beviser? Jeg skal ik forsvare firmaet, men der kan være sket en fejl eller misforståelse.

Så at kalde nogle svindlere uden bevis, er måske ik den mest hensigtsmæssige udtalelse, hverken for dig eller dem.

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Malte Hvid:

Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Er det ik en forkert konklusion, at lave efter en sølle tlfsamtale, og uden nogle beviser? Jeg skal ik forsvare firmaet, men der kan være sket en fejl eller misforståelse.

Så at kalde nogle svindlere uden bevis, er måske ik den mest hensigtsmæssige udtalelse, hverken for dig eller dem.

 

 

Nej, det har du helt ret i. Men det lyder da mærkeligt, den måde de kører deres forretning.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Malte Hvid:

Fashion-Seller:

Malte Hvid:

Jeg anede ikke der var et svindel nummer. Hehe, så fik man det med. 

Er det ik en forkert konklusion, at lave efter en sølle tlfsamtale, og uden nogle beviser? Jeg skal ik forsvare firmaet, men der kan være sket en fejl eller misforståelse.

Så at kalde nogle svindlere uden bevis, er måske ik den mest hensigtsmæssige udtalelse, hverken for dig eller dem.

 

 

Nej, det har du helt ret i. Men det lyder da mærkeligt, den måde de kører deres forretning.

At gøre tingene anderledes, eller køre noget på en mærkelig måde, har intet med svindel at gøre. Du skal bare være opmærksom på at injurier er noget slemme noget at komme ud i...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Fra  Løjtved Foto Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige modtaget samme opkald og fik at vide at de ville sende mig en ordrebekæftelse som jeg sagtens kunne annullere hvis jeg ikke synes om det. Det er åbenbart et nystartet firma, så jeg vil da lige give dem en chance.

De lovede mig mindst en ordre for disse 2000kr, og hvis jeg ikke havde fået en inden for de 3 måneder ville de forlænge aftalen.

Jeg skal prøve at holde jer opdateret med hvad der sker.

Fra århus
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej tillader mig også at skrive med her.

 

er også en af de uheldige der er blevet ringet op af viska.

 

ham jeg talte med, omtalte denne prøveperiode, og sagde så fejl nummer 1:

 

man bliver garanteret 1 UDBUD, som han siger er arbejde.

men som jeg ved, så er et udbud ikke ensbetydende med at man får arbejdet, inden for håndværkere, kommer et stykke arbejde til udbud imellem ca 3 forskellige firmaer, og den billigste vinder. ERGO IKKE GARANTERET ARBEJDE.

denne sælger kunne heller ikke sende noget ud på mail, han sagde de var stoppet med det sidste år, da det gav for meget arbejde ( hvis man skal virke som et troværdigt firma overfor potentielle kunder, så må man da have et tilbud, som kunden kan modtage og læse igennem).

MEN de ved nok at det er et svindel firma, der prøver at lokke svage sjæle til at bide på.

Og har aldrig nogensinde hørt om dette firma, (reklamer osv.)

 

Fra århus
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

efter dette indlæg er jeg blevet kontaktet af direktøren for viska.dk

 

han forklarede alle tingene grundigt og beklagede sælgernes forklaringer, og ville informere dem bedre, og han var glad for konstruktiv kritik af viska.dk

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)