Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen respons fra tråd

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

På billedet kan man se 3 tråde. Jeg klikkede på "Nogen der kender til...." og den leverede ikke siden indenfor 30 sec. Så klikkede jeg på tråden oven over og nedenunder. De blev leveret med det samme. Prøvede første tråd igen uden der skete noget. Jeg opgav. Så jeg tror den tråd er forhekset... eller noget...

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52

Har haft de samme problemer med et par andre tråde. Tror det skyldes opdateringer eller opgraderinger fra Aminos side...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Fra  WEB U Skrevet kl. 15:08

Ka jeg ikke tro opdateringer er så specifikke de rammer en enkelt tråd. Ved godt der var annonceret opdateringer for nogen tid siden. Og siden de annonceres går jeg ikke ud fra der også opdateres u-annonceret? Det ville underminere tanken om at annoncere. Lige nu ser jeg størrelsen på tråden som en mulighed. Eller noget den indeholder der laver ballade.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13

Der er 3 tråde der har drillet idag. En med 1 besvarelse, en med 12 besvarelser og en med rigtig mange. Så tvivler på det er str på tråden, det må være noget andet...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Fra  WEB U Skrevet kl. 15:22

Godt set. Så kan jeg droppe den teori. Nu går jeg efter indholdet.... Hvis jeg kunne komme ind i de tråde :) Er du kommet ind i dem du ikke ku?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:39

Ja det lykkes ca 1 time senere... Den var lidt sløv i oploadningen men kom da ind :D

Kan lige tjekke om den du henviser til virker

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50

Jeg kan sagtens se tråden og alle besvarelser.

Men sjovt nok tog det 5 min før mit sidste svar i denne tråd blev gennemført :S Tror det er opdateringer eller noget i den stil...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Fra  WEB U Skrevet kl. 17:32

Så kom jeg ind i den, men det var ikke lige sjovt at komme til næste side hver gang. Forresten sjovt tråd.

Havde lige en tur med 3 tråde jeg klikkede på via e-mails, de stod i laaang tid, men kom alle igennem på ca samme tid. Server-lag der vil noget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:51

Her tager besvarelsen lang tid. Fra et indlæg er skrevet færdig og jeg trykker ok, kan der gå op til 5 min, til den er postet og jeg kan surfe videre.

Så ja de er igang med et eller andet...

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:04

Ja det er pisse irriterende og jeg beklager meget.
Hver gang vi har skiftet server har der været knas noget tid, så nu dokumenterer vi hvad vi gør, så det ikke sker igen.
Jeg har fundet ud af at man ikke behøver at vente de 5 min. Bare skriv et indlæg og efter nogle sekunder kan du trykke tilbage og fortsætte, så er indlægget lagt op.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)