Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online værktøj til at redirecte fra en Scannet webshop til DanDomain webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg  er ved at være klar til at lancere et online værktøj til at lave 301 redirects fra en Scannet webshop til en DanDomain webshop. Systemet er nu så færdigt at det bliver lanceret i næste uge, men inden da, kunne jeg godt tænke mig et par beta testere.

Så har du for nylig flyttet fra Scannet til DanDomain, og har du ikke fået helt styr på at redirecte alle dine gamle URL'er til de nye, så er dette værktøj lige noget for dig.

Prisen bliver ca. 300,- for denne service, men som sagt så kunne jeg godt bruge et par stykker som vil være testpersoner, og det er selvfølgelig gratis.

Så er du frisk så send en mail til lars@conseo.dk eller smid en besked her i tråden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Sender du bare folk fra en scannet webshop over til en dandomain webshop? Jeg har lavet noget lignende, men jeg tilføjede bare en redirect 301 i toppen af min include fil og så var det det.

Jeg skal bare lige være med på om det er det samme du har lavet?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:04

Er der virkelig så stor en flugt fra scannet til dandomain at man har behov for sådan en tjeneste :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:37

sdk:
Jeg skal bare lige være med på om det er det samme du har lavet?

I korte træk så kan du når man har oprettet en konto, fortælle ved hjælp af et brugervenligt interface, hvilke URL'er der skal redirectes hvor hen.

Når man har oprettet sine redirects, så generer systemet selv den kode og de filer der skal bruges for at der laves en korrekt 301 redirect.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:52

bacardil:
Er der virkelig så stor en flugt fra scannet til dandomain at man har behov for sådan en tjeneste :)

Det ved jeg ikke hvor stort behovet er, men der er i hvert fald flere der har spurgt efter en løsning.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:06

Jeg sidder og arbejder på en demo video af systemet, og jeg har nu lagt siden online - shop301.dk - Her kan i læse lidt mere om systemet.

Jeg kan stadig godt bruge et par testpersoner?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:25

Genialt system, Lars! 301 redirect direkte fra gruppeside til gruppeside - og fra produkt til produkt. Thumbs up big time!

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:36

bacardil:
Mon Scannet er ved at se konkurrencen fra DanDomain.

Til mig har Scannet skrevet nedenstående, så mon ikke man skal vente og se tiden an. Det indebærer trods alt bøvl og ikke mindst udgifter ved at flytte en web-shop:

Hej Knud,

DanDomain er kommet ud med en ny shop for ikke så lang tid siden, vores nye shop der bygget fra grunden og op, og altså intet har fra den gamle shop kommer i løbet af vinteren, og har alle de moderne features som vores shop rigtig nok mangler, f.eks. Gavekort function, bedre rabat function og meget meget mere. 

Rent designmæssigt er den også lang mere avanceret og der nu mulighed for at f.eks. sætte indkøbskurven (den lille man altid får så man nemt kan se hvad man har købt og beløb) lige hvor man har lyst så skulle man få lyst til at placere den oven over banneret eller i bunden, ja så kan man det, og så det ret simpelt. 

Jeg kan dog ikke give en præcis dato eller lign. For hvornår den kommer og jeg kan heller ikke fortælle så meget om features, da vi først lige har fået adgang til at se den.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:37

bacardil:
Mon Scannet er ved at se konkurrencen fra DanDomain.

Til mig har Scannet skrevet nedenstående, så mon ikke man skal vente og se tiden an. Det indebærer trods alt bøvl og ikke mindst udgifter ved at flytte en web-shop:

Hej Knud,

DanDomain er kommet ud med en ny shop for ikke så lang tid siden, vores nye shop der bygget fra grunden og op, og altså intet har fra den gamle shop kommer i løbet af vinteren, og har alle de moderne features som vores shop rigtig nok mangler, f.eks. Gavekort function, bedre rabat function og meget meget mere. 

Rent designmæssigt er den også lang mere avanceret og der nu mulighed for at f.eks. sætte indkøbskurven (den lille man altid får så man nemt kan se hvad man har købt og beløb) lige hvor man har lyst så skulle man få lyst til at placere den oven over banneret eller i bunden, ja så kan man det, og så det ret simpelt. 

Jeg kan dog ikke give en præcis dato eller lign. For hvornår den kommer og jeg kan heller ikke fortælle så meget om features, da vi først lige har fået adgang til at se den.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:00

Hej Knud

Der er altid udgifter ved at flytte platform, og der kan da også sagtens opstår lidt bøvl Big Smile

Jeg vil lige skynd mig at sige at jeg har ikke et horn i siden på Scannet, jeg forholder mig bare til at jeg får forespørgsler på SEO opgaver i forbindelse med at kunder flytter fra en Scannet til en DanDomain webshop.

shop301 er en billig service til dem der vælger at skifte platform.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)