Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart a magasin med webshop og evt. forum.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucca

Vi kan godt hjælpe med det tekniske, både webshop og magasin platform. Men som andre også siger så kan det nok godt betale sig at fokusere på en ting af gangen, der er rigtigt mange community/magasin sites der starter op uden overhovedet at få fodfæste, så måske skulle du starte med den del! Martin Thorborg har et rigtigt godt podcast, om hvordan man succesfuldt starter communities, den bør du klart hører hvis du ikke allerede har gjort det, du finder den på thorborg.tv.

Det er rigtigt godt at du har været redaktør på aniston for så ved du højst sandsynligt hvad der skal til indholdsmæssigt og hvordan man skaffer det :-)

Ligesom Rasmus, har vi også et pakke tilbud på webshop design og opsætning, men i vores tilfælde tager vi 5000,- kr.. Men dette er dog uden første års hosting, så man skal lægge 3600,- oveni for hosting, tilgengæld så er hostingen også betalt for magasinsitet.
Designeren er iøvrigt dansk, og har lavet en del fashion arbejde.

Vi har selv gjort os lidt i Fashion shops, og flg. er eksempler på vores arbejde:

http://www.byflou.dk
http://www.miss-robinson.dk
http://www.fashionfactory.dk
Islæt (Kommer snart)
Anna Bjorg (Kommer snart)

PS: Min kæreste har længe gået og leget med tanken om et mode nyhedsbrev, måske skulle i snakke sammen.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:01

Halløj.

Mange tak men jeg havde mere tænkt på et magasin ala www.connery.dk fremfor flashfilm med nyheder osv. så skulle det være så man kunne lave en daglig "avis" om dagen med lidt nyt update der og bruge artiklerne i connery stilen til at have alt muligt andet. Det var selvfølgelig også en mulighed :)

Men vil helst hen ad ala connery stilen ikke udseende mæssigt men artikel mæssigt, også så det ikke bliver for forvirrende at skifte til webshoppen :)

Giver det lidt mere mening? Også for andre der læser med :D

Fra Odense
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:06

Hey med dig. Det lyder umiddelbart meget godt :)

Jeg har prøvet at køre lidt webshop når jeg i ny og næ har købt små partier hjem, og er ret sikker på med rette design og opsætning kan jeg sagtens få det op at køre har 2 mere med hvis det kommer til at fungere, alt med at skaffe læsere og kunder er det mindste problem ;)

Det ser faktisk rigtig godt ud, men kan man starte ud med at se en demo af systemet osv? og hvad ville det  i så fald koste til at starte med??

Jeg har en til at køre magasinet, så det væsentlige der vil at få det lavet klar til at blive fyldt med artikler :)

Webshoppen bliver derudover mit eget lille projekt ved siden af :)

Glæder mig til at høre fra dig.

Og din kæreste kan allerede nu kontakte mig mht. nyhedsbreve min mail er lk@aniston.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:15

Til den rigtige målgruppe er der klart en fremtid i det trykte medie - folk søger faktisk tilbage til trykte medier (scenarie lige nu)

jeg har selv arbejdet med trykte medier og var en af de første til at udklække gratis magasiner sammen med et par andre - og

vi er kun på vej op ad "bjergsiden " når det gælder gratis magaziner

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)