Hey allesammen. Jeg ved godt indlægget i første omgang kan lyde som en lidt stor mundfuld. Men jeg går og leger lidt med tanken om at starte mit eget online magasin op, og evt. mixe det med en mindre mode webshop samt noget dating/debat forum. Sidstnævnte ville nok være min primære ide. Men nu er jeg lidt i tvivl, hvor starter man på den slags? Og er der specielle firmaer der tilbyder hjemmeside løsninger, og hvad ligger prisen i så fald på? Samt hvordan fikser man den med evt. indkomster? Her tænker jeg på eventuelle reklamer, brugerbetalinger osv. osv.
Håber der er nogen med erfaring og råd derude, samt evt. ris/ros til min ide ;D |
Et råd: FOKUS
Vil du have dit site bliver til noget, at brugerne fatter ideen og joiner den samt at du ik drukner i arbejde, så skal du fokusere.
Du får ALDRIG stablet et site med så mange forskellige funktioner/målgrupper på benene. Alt for mange vil ik forstå ideen, og dermed aldrig blive bruger/medlem.
Så find ud af hva det egentlig er du vil, og byg det så op derfra. Det andet er en mega stor mundfuld, og vil kræve en tegnebog af de store, blot at få færdigt. Derefter følger reklame + mdr omkostninger til drift osv.
Så fokus fokus fokus må være det du starter med!