Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logoer. Opret et projekt og få massere af forslag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For ca. 1 år siden sad jeg og skulle have designet et logo. Oprettede et projekt på det der nu hedder 99designs.com

Jeg gav følgende specs: Akupunktur, sidde ned under behandling, nåle, yin/yang og navn. Skulle leveres som illustrator fil til en pris af $200. Alle elementer skulle helst indgå i logoet. Fik ca. 40 forslag. Udpegede det bedste og fortalte designeren om småting der skulle rettes. Det blev gjort 3 gange hvorefter han blev valgt som vinder.

Kan anbefale at få designet logoer på denne måde da man har chancen for at se før man køber.

Her er resultatet som jeg er yderst tilfreds med. "Fortæller" alle punkter jeg beskrev, og så er det unikt.

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:13

Av Av og Av :-) og så lige ned i skridtet?

De fleste ved vel at Akupunktur for det meste handler om nåle, men at fremstille det på denne måde,  syntes jeg ikke om :-)

Yin/yang fremgår heller ikke helt tydeligt, selv om jeg med lidt fantasi kan bruge det. Men hvis du ikke havde skrevet det havde jeg ikke set det.

Nu var dit indlæg ikke en opfordring til kritik, men syntes lige at ville formidle hvordan jeg oplever logoet.

Idéen er rigtig god men jeg syntes den lige skal genvurderes.

Jeg ville fjerne alt hvad der har med nåle at gøre og i stedet lave nogle grafiske zoner som illustrerer kropens "punkter"

Din brug af 99designs.com er rigtig god og billig og det var vel det dit indlæg gik ud på ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:20

Jeg syntes faktisk det er et godt Logo! syntes det fanger meget godt og flot uden for meget pjat. :) Jeg har pt. et projekt kørende på crowdspring.com som jeg håber jeg også for gode resultater ud af:)

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 22:43

jape:

Av Av og Av :-) og så lige ned i skridtet?

De fleste ved vel at Akupunktur for det meste handler om nåle, men at fremstille det på denne måde,  syntes jeg ikke om :-)

Yin/yang fremgår heller ikke helt tydeligt, selv om jeg med lidt fantasi kan bruge det. Men hvis du ikke havde skrevet det havde jeg ikke set det.

Nu var dit indlæg ikke en opfordring til kritik, men syntes lige at ville formidle hvordan jeg oplever logoet.

Idéen er rigtig god men jeg syntes den lige skal genvurderes.

Jeg ville fjerne alt hvad der har med nåle at gøre og i stedet lave nogle grafiske zoner som illustrerer kropens "punkter"

Din brug af 99designs.com er rigtig god og billig og det var vel det dit indlæg gik ud på ;-)

Du er velkomme til at give kritik ;o)

For mig er et logo lige så meget et symbol. Det skal være enkelt, let genkendeligt og fortælle. Alt er lykkes med dette logo. Jeg ser f.eks. ikke 3 nåle i skridtet - jeg ser 3 nåle. Jeg ser en person som sidder ned - det var et krav. Med lidt fantasi er yin/yang repræsenteret - det er charmen lige som når man kigger på et abstrakt maleri, der er altid nye ting at finde.

Så for mig er dette logo perfekt. Det er simpelt, fortæller det det skal. Ikke for meget pop i form af web2 stil med glans og shadow (som alle har). Det er unikt.

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 22:45

Bautik:

Jeg syntes faktisk det er et godt Logo! syntes det fanger meget godt og flot uden for meget pjat. :) Jeg har pt. et projekt kørende på crowdspring.com som jeg håber jeg også for gode resultater ud af:)

Takker for rosen ;o)

Held og lykke med projektet. Håber du får et flot logo. Post det herinde når du får det så vi andre også kan se.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)