I forbindelse med at vi her i sommerferien fik øget vores produktion inden for storformat med to nye maskiner, så skulle vi have kørt nogle kalibreringer og testkørsler - og hvorfor så ikke køre noget som man kan have glæde af internt, i stedet for blot at køre noget ligegyldigt og smide det ud?
Det resulterede bl.a. i denne kæmpeplakat tegnet af Zindy, som nu pynter som bagbeklædning på en af reolerne. Den er næsten 2,3 meter høj og 140 cm. bred - og selvfølgelig kørt med vandfast farve, så den kan tåle at blive savlet på .
Den har allerede tiltrukket nogle "wauw"s fra dem som har set den når de har været forbi MediaMouse. Så der er allerede kommet opgaver ind på plakater i samme kategori .
Uhh Jesper din lømmel! - Det her minder mig jo igen om at vores nye kontor har alt for store tomme hvide vægge... Vi har bare ikke fundet på hvad vi skal have op og hænge endnu...
Det er Zindy som har tegnet den. Den er så efterfølgende scannet i høj opløsning, farvekorrigeret og tunet inden vi har skudt den ud på den ene af de nye maskiner. Zindy er en illustrator som vi har samarbejdet med en rigtig mange år efterhånden. Hun har en hjemmeside der hedder www.zindy-zone.dk
Vi kan køre i et teoretisk format som hedder lidt over 170 cm. i bredden og så ellers derud af i længden. Men det er begrænset hvad vi kan få i medier i den bredde. Men vi har lige kørt et monster af en plakat - 155 cm. høj og 9 meter lang i ét stykke - så det burde dække behovet. Hvis det bliver større end det, så kan man alligevel ikke håndtere det i ét stykke. Så er vi ude i at køre det som tapet-baner i stedet for, hvilket vi også er begyndt at gøre i større omfang.
Uhh Jesper din lømmel! - Det her minder mig jo igen om at vores nye kontor har alt for store tomme hvide vægge... Vi har bare ikke fundet på hvad vi skal have op og hænge endnu...
Jeg har selv tænkt på at købe "timeless" og "just another monday" fra galleriet white wall til mit kontor- det er altså også nogen lækre billeder!