Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den grafiske del af hjemmesider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er så heldig at have en rigtig rigtig god programør, at arbejde sammen med.

Vi skal lave nogle hjemmesider men vi aner ikke hvordan de skal se ud!

nogen der ved hvad det koster bare at få lavet den grafiske del af hjemmesiden?

hvis jeg nu skal bruge 20 forskellige designs, nogle byd på hvad det kunne komme til at koste os?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 19:30

Hej,

Jeg vil da godt byde ind på sådan en opgave :) Vi har tidligere hjulpet andre medie bureauer med design, hvor i så kan få lov til at havde det som jeres refference, hvis du sender mig en mail på krii08@hotmail.com kan vi se om vi kan finde en løsning :)

Mvh Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Tag og send mig en mail, så finder vi helt sikker ud af det ! - og billigt :)

MvH

Simon Tørring (adressen er mail@simontoerring.dk)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:50

Hej Drizz,

det lyder ikke til, at det er helt overvejet?

I skal lave nogle hjemmesider, men i ved ikke hvordan de skal se ud... Smile

Er det til kunder i allerede har inde, eller nogle designs som i vil sælge videre med et CMS system.

Lidt mere information kunne ønskes.

Venligst, Casper Knudsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

Før du indgår i et samarbejde med en web udvikler, så brug noget tid på at finde frem til, hvad du vil have. Derved spare du penge og tid på ændringer på hjemmesiden.

Surf på nettet, og find en del hjemmesider som du kan lide og inspirere dig. Derefter begynde at tegne din egen hjemmeside ud fra det du kan lide. Nu har du mulighed for at sparre med en webudvikler, da du besidder viden omkring, hvad du vil have.

Dog skal du huske på en ting og det er kunden!

Kunden forventninger og adfærd skal være grundlaget for designet og strukturen på hjemmesiden.

Held og lykke.

Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:47

Det med designet er slet ikke på plads endnu. Det jeg er igang med er at lave et budget så vi kan se hvad vi har med at gøre. jeg har ikke før prøvet at lave hjemmesider der skulle bringe en indtægt. eller for den skyld hjemmesider der skal laves til andre.  

Ideen er ikke at sælge hjemmesiderne, ideen er at forære dem væk henimod at de bliver på vores server med vores system(CMS, Joomla?). pengene skal tjenes på reklamer. Ideen vi skal sælge til vores kunder, er at de skal blive set på internettet hvor de ikke er representeret endnu.

vi er også i samtale med mulige kunder om hvad de kunne ønske sig, hvordan de ønsker at deres kunder skal se dem.

der er lang vej endnu. Vi prøver først at se om det overhovedet er værd at smide penge efter det. Og hvor mange penge der er tale om.

Jeg vil også lige sige tak til de der er kommet med tilbud og i vil blive sat i høj betragting når der skal laves ordre.

- Frederik Nielsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:32

http://www.amino.dk/forums/t/64007.aspx

Tag fat i ham, han har lavet en del mega lækre designs! Måske i kan finde en fælles løsning med ham...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Uha..

Jeg tror, at du har en udfordring der. At skabe en hjemmeside der bliver set, på kunden vegne, kræver mande-timer iform at SEO. Mande-timer kan man ikke forære væk, da det er det dyreste led i virksomhed.

Du kan forære website-templates væk, men det er også det eneste, som jeg ser det.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 20:22

Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4

Hej Drizz,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte materiale.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)