Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om www.erotikshoppen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sidder og planlægger en ændring. umiddelbart rent grafisk og vil gerne høre fra jer andre om hvad i syntes vi kan forbedre på vores webshop www.erotikshoppen.dk

Vi vil måske også gerne have kontakt til folk/firmaer der vil kunne hjælpe med at få lavet ændringerne.

Med venlig hilsen

Erotikshoppen.dk teamet

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 16:28

Prøv at spørg dig selv. Syntes jeg det er pænt ?

Jeg gør ikke. Nu er jeg ikke typen der handler sexlegetøj men hvis jeg gjorde ville jeg ikke bruge dit website, det er rodet, uoverskueligt og ikke køn.

Smid mig en mail på Thomas@aboutweb.dk så skal jeg sende dig et design jeg lige har lavet til en sexlegetøjs butik (Ingen forpligtelser)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:52

Til at starte med skal i i hvert fald have kigget på det topbanner der. Hun ligner jo en af de der 80'er damer man skød efter i tivoli med haglgevær, da man var en bætte' purk.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:34

Få en prof til at se på det.. det design der ville skræmme mig som kunde. Det kunne gå i 2001..

Min ærlige mening sry.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42

Thomas Gravesen:

Prøv at spørg dig selv. Syntes jeg det er pænt ?

Jeg gør ikke. Nu er jeg ikke typen der handler sexlegetøj men hvis jeg gjorde ville jeg ikke bruge dit website, det er rodet, uoverskueligt og ikke køn.

Meget enig med TG. Meget uoverskueligt og interessen blev hurtigt tabt. kedeligt design.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:43

Designet er ikke godt - Man kan få lavet meget for et par tusinde..

Men hvis jeg personligt stod og skulle handle et sted og prisen og leveringstiden var gode så ville det ikke skræmme mig væk at designet ikke var pænt, det er værre hvis en funktion ikke virker.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:33

Når i aligevel planlægger en ændring, så ville jeg overveje hvordan i kan skille jer ud fra mængden af andre sexshops. Jeres side adskiller sig ikke mærkbart fra størstedelen af jeres konkurrenter, og det er en væsentlig ulempe at der ikke er noget unikt ved jeres hjemmeside der hjælper kunder og mulige kunder til at huske jeres hjemmeside.

I er meget velkomne til at kontakte mig og fortælle mere om jeres planer og få et par uddybende tanker onkring designet.

Mvh.
Jan Berg

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:48

Lidt off topic, men i skulle også skyde nogle penge i noget SEO, jeg er selv designer, så jeg ved ikke så meget om SEO, men ved nok, til at kunne side, at den er gal.

Hvad sidens design ang. så giver jeg de andre ret. Det udstråler heller ikke ligefrem sex, synes farve schemet er lidt kedeligt til en erotikbutik, den der bleg-lilla skulle piftes op, og så er main navigation baren kedelig, og ja shoppen ser ud som om den blev lavet i 90erne..

Men synes til gengæld at det er nemt at finde rundt på siden, og hvis det er støver og dvder i sælger mest af, så er det jo rigtig smart at have dem på forsiden!

Men ja.. smid et par tusind efter et nyt design, med mindre shoppen klare sig fint. Det er ikke sikkert, at det er designet, en kunde kigger på når han/hun skal købe sexlejetøj m.m.

Tilmeldt 12. Aug 09
Skrevet kl. 14:55

Hej Anders !

Tak for din respons omkring erotikshoppen.dk.

Det er rart at høre fra andre end os selv :-)

Tilmeldt 12. Aug 09
Skrevet kl. 14:57

Hej Barcardil !

Betyder det at du gerne ville handle i erotikshoppen.dk som den står i øjeblikket ?

Vi syntyes jo også at funktionaliteten på erotikshopen.dk er super.

Vh.

Erotikshoppen.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)