Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt dreamweaver kursus for begyndere i Roskilde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogle der kunne være interesseret i at deltage i et lille dreamweaver kursus, som bliver afholdt i Roskilde tre fredage den 4+11+18. september fra kl 9-13.

Efter lidt mislykket søgen efter et kursus til overkommelig pris, er vi 2 stk som selv har fundet en super dygtig underviser, som gerne vil give os kursus i opbygning af hjemmesider i Dreamweaver. Vi er selv interesseret i at kunne opbygge og vedligeholde vores egen hjemmeside, og føler at vi mangler professionel undervisning for at kunne dette. Tænker du det samme?

Prisen er så fantastisk som 200 kr pr gang + moms og underviseren så gerne at vi var mindst 4-6 mand på holdet.

Du skal helst medbringe egen PC/MAC med Dreamweaver på og kurset vil indeholde følgende, men vi har selv mulighed for at påvirke indholdet, med det vi har brug for at vide.

Kort rundtur i Dreamweaver
HTML - grundlæggende forståelse
Teknikker til opbyggelse af sider og sites
Gode og dårlige vaner i websites
Design versus funktion
Skabeloner
CSS grundlæggende forståelse
Skabeloner med CSS
Vedligeholdelse - god praksis

Skynd dig at send en mail til mig.

:-) Dorthe

dk@kornerupdesign.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:35

Det lyder godtnok billigt.

Men der hvor filmen knækker for mig, er hvorfor i alverden jeg skulle lære dreamweaver? Hvad forventer du at få ud af dette kursus? Hvis du endelig skal lave din egen hjemmeside, så er det Satme en tung omgang at starte med at lave det fra bunden i dreamweaver. Var det ikke mere oplagt at tage et kursus i joomla eller wordpress?

Det er ikke for at provokere jeg skriver dette indlæg. Men forstår bare ikke, hvorfor du vil igang med dreamweaver? Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:38

Hov - glemte lige. Jeg afholder et gratis kursus i opbygning af hjemmesider i Joomla CMS i slutningen af 2009. Du skal være så velkommen. Her kan du lære at vedligeholde din hjemmeside.

Fordelen ved joomla er, at hele skelettet til sitet er lavet i forvejen. Og tro mig, det er en satans tung omgang at skulle kode en bare nogenlunde brugbar hjemmeside fra bunden. Jeg har selv været der, og går aldrig tilbage igen. Hermed ikke sagt, at det ikke kan være smart at kode et site fra bunden - og til tider er det faktisk det eneste rigtige.... Men det gælder mest større sites, hvor du har brug for en eksklusiv funktionalitet. Og funktionalitet som denne fås kun vha. af virkeligt dygtige programmører.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:11

Jeg synes at det er en god ide, og vil gerne melde min Mediegrafiker på.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 20:17

Lige lidt nyt info...

Kurset er flyttet til 18 sep + 25 sep + 2 okt, da der var større deltager antal her.

Der er stadig plads, vi er 5-6 stykker efterhånden.

:-) Dorthe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)