Hej Er der nogle der kunne være interesseret i at deltage i et lille dreamweaver kursus, som bliver afholdt i Roskilde tre fredage den 4+11+18. september fra kl 9-13. Efter lidt mislykket søgen efter et kursus til overkommelig pris, er vi 2 stk som selv har fundet en super dygtig underviser, som gerne vil give os kursus i opbygning af hjemmesider i Dreamweaver. Vi er selv interesseret i at kunne opbygge og vedligeholde vores egen hjemmeside, og føler at vi mangler professionel undervisning for at kunne dette. Tænker du det samme? Prisen er så fantastisk som 200 kr pr gang + moms og underviseren så gerne at vi var mindst 4-6 mand på holdet. Du skal helst medbringe egen PC/MAC med Dreamweaver på og kurset vil indeholde følgende, men vi har selv mulighed for at påvirke indholdet, med det vi har brug for at vide.
Kort rundtur i Dreamweaver Skynd dig at send en mail til mig.
:-) Dorthe dk@kornerupdesign.dk |
Det lyder godtnok billigt.
Men der hvor filmen knækker for mig, er hvorfor i alverden jeg skulle lære dreamweaver? Hvad forventer du at få ud af dette kursus? Hvis du endelig skal lave din egen hjemmeside, så er det Satme en tung omgang at starte med at lave det fra bunden i dreamweaver. Var det ikke mere oplagt at tage et kursus i joomla eller wordpress?
Det er ikke for at provokere jeg skriver dette indlæg. Men forstår bare ikke, hvorfor du vil igang med dreamweaver?