Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er jeres nye grafiske underleverandør!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nystartet freelance grafiker søger opgaver/jobs!

Med 10 års erfaring som grafiker på både større og mindre reklamebureauer, har jeg løst opgaver for store kendte firmaer såvel som den lille håndværksmester. Laver alt fra logodesign til magasinproduktion.

Jeg kan fungere som tilkalde-vikar, freelancer eller firmaets eget lille reklamebureau. Kan hjælpe til med alt fra rough til rentegning eller modtage faste opgaver som løses til fast pris. Arbejde hjemmefra eller hos jer. Valgmulighederne er mange, og jeg er frisk på nye og spændende udfordringer.

Ring eller skriv en mail til mig, og hør lidt mere om, hvorfor jeg er den i mangler til at hjælpe jer med det grafiske design.

:-) Dorthe

Mobil 26717991
dk@kornerupdesign.dk

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:37

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:47

Jeg ville sige omkring små 2000 kr. pr logo, når nu det er et redesign af jeres logoer.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:50

Hehe oki .. så ligger det vist lidt ude i fremtiden men tak for svar :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 14:54

Det er okay, men du skal være velkommen til at kontakte mig i fremtiden så. Det kunne jo være der var andet, jeg kunne gøre for jer :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:23

maelstrom:

Hej Dorte

Hvad ville du tage for at designe 2 stk logoer ? Henholdsvis www.plantedebat.dk og www.plantforums.net ? Hvor er vi henne prismæssigt?

Ikke for at hijacke Dortes tråd på nogen måde, men det lød meget somom prisen for logo design var lidt for pebret til jeres prisniveau. Jeg er ikke professionel grafiker, men har efterhånden ganske godt styr på photoshop, og skal gerne komme med et par udkast. Da det ikke er min primære kompentence, er disse udkast naturligvis fuldstændig uforpligtende. Svar gerne her i tråden, eller kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og selvfølgelig ikke for at genere heller, men jeg vil altid anbefale at få et logo fremstillet i Illustrator. Derfra kan du enten gemme eller eksportere alle de filformater, du måtte ønske.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 16:39

Ja nemlig :-) Og det er jo det man får en professionel grafiker som mig til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25

Hej Rasmus

Blot en lille henvisning fra freelancer.dk

Freelancere er selvstændige erhvervsdrivende. Derfor skal de i modsætning til lønmodtagere selv afholde en lang række driftsomkostninger. Det afspejler sig i deres timepriser, der blandt meget andet skal dække

• Arbejdsløn
  • ATP og andre sociale bidrag
  • Feriepenge
  • Administration
  • Husleje, varme og el
  • PC, fax, internet, telefon, mobiltelefon, printerpapir, kontorartikler med videre
  • Rejseaktivitet i forbindelse med opgaver
  • Sygefravær
  • Forsikringer: Erhvervsansvarsforsikring, erhvervsløsøreforsikring og ulykkesforsikring
  • Vedligeholdelse af kompetencer
  • Rengøring

Indregnes alle disse omkostninger, skal freelanceren fakturere mindst 275 kr. per arbejdstime for at tjene, hvad der svarer til en månedsløn på 22.000 kr. for fastansatte.

...og de færreste vil nøjes med en løn der svarer til indtastingsarbejde når man har taget en lang uddannelse for at kunne kalde sig professionel. Normalt ligger en grafikers løn på 25-32.000

Så 2000.- for et logo er en absolut rimelig pris. Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)