Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webhop, hvad nu??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra hammel
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg håber at I vil være behjælpelig og give mig nogle gode råd! Jeg har startet www.luxuryforrent.dk en lille webbutik som udlejer og sælger pt. kun Louis Vuitton. Web siden er lavet, men hvordan kommer jeg videre??? 

Lidt spørgsmål:

Hvordan får jeg flere besøgende ?

Er siden nem nok at komme igennem. Tænkte udlejningsdelen. kalenderen?

Er det en dårlig ide at man skal logge ind før man kan købe?

Hvordan bruges Ad Words er det pengene værd og hvad er "normal" budget?

Andre gode råd???

Gerne ris / ros til www.luxuryforrent.dk

Håber meget I gider bruge lidt af jeres tirsdag aften på at hjælpe en nystartet og meget grøn shop!

Venlig hilsen

Trine

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:22

Hej Trine

AdWords er et udmærket sted at starte. Det er den hurtigste måde på at få kvalificeret trafik, og så kan du meget præcist styre din kampagne efter dit behov.

Når nu du har en webshop skal du ikke tænke på størrelsen af dit adwords budget. Det er lige gyldigt om du bruger 10 kr eller 100.000 kr om dage. Det afgørende er du har positivt ROI (return on investment). Med Google AdWords og Analytics har du mulighed for at spore AdWords trafik hele vejen til et gennemført salg. Det kræver dog at du implementerer Analytics i din shop.

Kombinationen af AdWords og Analytics gør at du kan se hvilke søgeord i AdWords der konverterer til salg. Når du har kørt din kampagne i en uge kan du se hvilke søgeord der konverterer til salg, og så er det bare med at skrue op for trafikken på disse ord så længe der er en fornuftig ROI. Derfor er det også ROI og ikke budget du skal fokusere på.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:51

Uden at skulle virke negativ eller andet, så skulle du nok hve tjekket op på ideen mm inden du søsatte den.

Du har bevæget dig ind på et marked der havde en kort optur i USA, men aldrig for alvor er slået igennem i Europa. Dermed ik sagt det er en dårlig ide eller umuligt, men det er nok væsentlig svære at leje tasker ud end som så...

Sidens design matcher desværre ik helt de produkter/services der ydes. Du bør overveje dit farvevalg, og se om det ik kan blive endnu mere målrettet mod målgruppen.
Der er en lille fejl på forsiden med valg af kategorier i højre side. "Tasker" kan være svært at se, men den skal bare rykkes en smule ned...

Du skal nok prøve at ramme målgruppen meget præcist, hvilket vil sige at opsøge den, fremfor alt for meget Adwords. Alle LV kendere ved, at LV ik kan købes ægte online med mindre man handler hos Eluxery eller på LVs egen side. Derfor vil mange af dine potentielle kunder, slet ik søge efter disse varer online, og du skal derfor opsøge dem.

Ts eller purchforum er nogle oplagte muligheder, for "opsøgende" salgsarbejde, som er påkrævet, da Adwords kan blive en ret dyr udgift, med manglende effekt.

Til slut anbefales det, at du signalere væsentlig kraftigere ud, at det er udleje af tasker, da det ik fremgår 200% tydeligt af forsiden mm. Du risikere bare at nogle der finder en underside, tror de kan købe en taske til no money, og dermed får en skuffet kunde, som kan gøre denne type virksomhed endnu svære.

God vind og keep up the good work

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)