Jeg har lidt droppet ideen med at købe et webhotel. Jeg vil hellere vente til jeg selv er i stand til at opbygge det hele fra bunden. Jeg vil ikke være afhængig af, at et andet firma skal sørge for opbygningen, server, søgemaskineoptimering osv. Når jeg selv på et tidspunkt er i stand til at opbygge det hele fra bunden, vil det så ikke være det bedste? Her tænker jeg på, at jeg jo vil have mere frihed osv. Og er det muligt selv at ordne det hele, hvis man kan? Her tænker jeg på søgeoptimering, server, hosting osv. Hvis man selv kan, og er rigtig dygtig, så har man vel alle de muligheder, man kan have? Jeg skal nemlig i gang med en uddannelse nu, og sidder selv og arbejder med at forbedre mig selv i fritiden. Jeg har nemlig mange ideer nu, men bare ikke pengene til at få andre til at lave det for mig. Det ville også være træls, at få nogen til at lave det hele for en nu, og hvis det så ikke havde succes. Når man selv kan lave det hele fra bunden, burde man vel spare en masse udgifter. Giver I mig ret? Hvad er jeres holdning? Så i øjeblikket, vil jeg nok mere koncentere mig om, at få skrevet mine ideer ned, og lave skitser osv. Så jeg stadigvæk har dem, når jeg selv kan lave det fra bunden. |
synes ikke rigtigt dit indlæg hænger sammen. Et webhotel er jo et sted at _hoste_ filerne, om du så får en ekstern udbyder, webhotellet eller en helt tredje til at lave designet + teknikken bag fra bunden er sådan set lidt underordnet i den forstand..
Hvis du har lyst til at starte HELT fra bunden, skal du have styr på flg:
server + location til denne
DNS service
Design
Database-setup
Sikkerhed
Og meget meget mere...