Hej Jeg har lavet et web-site for en kunde, der præsenterer alle deres produkter. Der har været en grafiker inde over, så siden ser helt fint ud, men nu vil de gerne have lavet det om til en web-shop, med samme udseende. Hvis jeg udvider sitet (og databasen) med en varekurv, ordrelinjer m.m., er det så muligt at få tilknyttet en betalingsgateway i form af et popup-vindue, som åbnes via javascript og som linker direkte til en SSL-side hos DIBS eller lign? Jeg vil med andre ord gerne undgå at oprette et "web-shop-hotel" (osCommerce) hos en udbyder og i stedet fortsætte med det website som allerede kører og fungerer efter kundens ønsker. Er der nogen, der kender lidt til dette emne og ved hvad de aktuelle muligheder er? |
Det kan du sagtens, du skal bare vide at der er mange ting at tænke over og tage forbehold for hvis du vælger at kode din egen shop.
Hvis jeg var dig ville jeg benytte Epay.dk dem bruger jeg til rigtig mange projekter. Servicen er super og produktet er både godt og billigt.