Vi har en kunde som har købt for små 4000,- i vores webshop. Her 5 dage efter vi har afsendt varen, får vi nu brev fra PBS om at de 3000,- er trukket tilbage grundet manglende dækning på kundens Dankort konto.
Hvordan forholder vi os i denne sag ? Er det direkte politianmeldelse eller skal vi blot udføre rykker procedure og i sidste ende evt. inkasso ?
Vi har uden held forsøgt at kontakte kunden pr. telefon vedr. betalingsproblemet. Inden afsendelse af varen var vi i kontakt med kunden på telefonnummeret, da min mavefornemmelse sagde at noget var lunkent ved denne ordre. Men kunden bekræftede ordren og leveringsadressen, så vi valgte at sende varen.
|
No merci... Bare lige på og hårdt med inkasso... Evt benyt en af de gratis inkasso-services, som du kan finde link til her på Amino.
Ellers kan brugeren Henrik Krogh et godt og billigt firma...
Politiet gør intet ved sådan en sag her desværre :(