Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det mig?????

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

jeg kunne godt ænkemig at lave en web-shop, men har ingen idé om hvad det vil koste mig. siden skal ikke være ret kompliceret, bare med et stille og roligt design, men hvor der kan foretages dankorts betaling. håber nogle kan hjælpe mig :-)

Mvh.

Victor Methmann

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:58

Hvis du vil købe en god designet side, skal du nok regne med omkring 10.000 kr. Så får du personligt design og layout, hvilket er pengene værd, da du diffenreciere dig fra alle andre.

Dankort koster vidst et par tusinde at få...

Fra odense
Tilmeldt 16. Nov 08
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:09

okay.

er sådan noget som sitestep til at have med at gøre?

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:38

Hej Victor,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 07:22

Hej Victor.

Jeg kan stærkt anbefale dig at hive fat i Simon ved StandOut. De er dygtige til deres arbejde, og meget rimelige med deres priser. Du kan bare sige, Dennis har henvist dig, så ved de, at prisen skal være skarpWink

Dennis Ludvigsen.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:02

Hej

Du kan se vores demoshop på www.webshop-luxus.dk der er alle priser listet, og der er også mulighed for download af produktark.

Du får her en kraftig webshop løsning, med et væld af integrations muligheder.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 11:11

Hej, Jeg kan nok godt hjælpe dig til en rigtig god pris, jeg arbejder på et nyt projekt hvor vi skal kunne tilbyde proffesionelt designet webshops til en rigtig god pris, send mig en mail til krii08@hotmail.com så kan vi snakke om det :)

mvh Kristoffer

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:15

Hej Victor, Smile

Jeg vil gerne give mine varmeste anbefalinger til reklamebureauet MBC-Design. Ham du skal have fat i hedder Martin Bermann info@mbc-design.dk . Vi har brugt dem i flere år nu, og har altid været super tilfreds, de er især yderst fleksibel, som er vigtigt hvis man er nyopstartet.

Held og lykke med det hele, og hils dem gerne fra mig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)