Vi er på udkig efter et betalingstsystem til website, som skal kunne følgende: 1) Klare betaling via visa, dankort, amex etc 2) danne faktura og betaling i ERP ( gerne navision) 3) skal kunne håndtere subscription , forlængelse af periode, etc Nogen som kan anbefale et standard system ?
|
Hej Kurt
Jeg kender desværre ikke lige et standard system, der kan opfylde dine krav! Men for pokker, hvor kunne jeg godt tænke mig, at udvide vores til at kunne det. Idag er vi igang med at lave en Navision integration, som skal være færdig om en månedstid.
Derudover har vi haft betaling via Dankort m.m. (er ikke helt klar over om vi understøtter amex, men det ville jeg tro).
Så det eneste vi mangler er egentligt håndtering af abonnementer. Og sådan et system har vi også selv brug for.
Hvis du ikke finder et standard system, så vil jeg meget gerne tage en dialog med dig om udvikle et abonnements system i fællesskab. Så du for et produktet til en god pris, og vi får et produkt som vi kan sælge videre.
Du kan evt. fange mig på mail plu(at)easyflow.dk eller telefon 26 37 79 13 (dog ikke denne uge hvor jeg holder ferie).