Jeg vil lige høre om det er mig den er helt gal med... eller Kilroy Jeg har altid bestilt mine billettet hos sas, det koster lidt mere men jeg syntes normalt det er det værd. Men nu skal vi flere afsted, og valgte derfor at bestille hos Kilroy, da der var en del at spare. Jeg bestiller en billet til mig selv fra KBH til Beijing den. 24. aug 2009, og en billet til min kone fra KBH til Shanghai den 30. aug 2009, vi skulle rejse hjem sammen den 11. sep 2009. De blev købt på deres hjemmeside, sent fredag eftermiddag og det var super.. Problemet er så at min billet er OK, men min kones er 100% magen til min og ikke den vi bestilte. Jeg skrev straks til deres kundeservice, og gjorde opmærksom på problemet men de havde lukket. Jeg fik så svar her til morgen. De vil gerne ændre billetten... det vil bare koste mig Kr. 1600,00. De siger det skyldes at jeg har haft 2 vinduer åbne da jeg bestilte, og det derfor er min egen skyld. Og det mener jeg IKKE.
Hvad siger i???
|
Jeg siger at det er 100% deres skyld, med mindre de gør det klart på deres side at man ikke kan have to vinduer åbne på samme tid. Det er deres system der ikke kan håndtere det, og det er deres problem. Ring til dem og klag til du brækker dig. Det plejer at virke. Hvordan er din dokumentation ifht at du har bestilt det rigtige? Screenshots, email-bekræftelse osv?