Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kliroy Travels : ingen kundeservice...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige høre om det er mig den er helt gal med... eller Kilroy

Jeg har altid bestilt mine billettet hos sas, det koster lidt mere men jeg syntes normalt det er det værd.

Men nu skal vi flere afsted, og valgte derfor at bestille hos Kilroy, da der var en del at spare.

Jeg bestiller en billet til mig selv fra KBH til Beijing den. 24. aug 2009, og en billet til min kone fra KBH til Shanghai den 30. aug 2009, vi skulle rejse hjem sammen den 11. sep 2009.

De blev købt på deres hjemmeside, sent fredag eftermiddag og det var super..

Problemet er så at min billet er OK, men min kones er 100% magen til min og ikke den vi bestilte.

Jeg skrev straks til deres kundeservice, og gjorde opmærksom på problemet men de havde lukket. Jeg fik så svar her til morgen. De vil gerne ændre billetten... det vil bare koste mig Kr. 1600,00.

De siger det skyldes at jeg har haft 2 vinduer åbne da jeg bestilte, og det derfor er min egen skyld.

Og det mener jeg IKKE.

Hvad siger i???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08

Jeg siger at det er 100% deres skyld, med mindre de gør det klart på deres side at man ikke kan have to vinduer åbne på samme tid. Det er deres system der ikke kan håndtere det, og det er deres problem. Ring til dem og klag til du brækker dig. Det plejer at virke. Hvordan er din dokumentation ifht at du har bestilt det rigtige? Screenshots, email-bekræftelse osv?

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:11

giver malte ret

det er 100 %deres fejl vis de ikke tydligt har skrive af man ikke kan have 2 vindure åbne samtidig

det virker underlid

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Btw, hvis du tit flyver langt væk, kan det ofte betale sig at kigge på Lufthansa. De ligger generelt under SAS priser, og mit indtryk af Luftansa er generelt bedre end SAS. Jeg har f.eks. fået en returbillet til Dubai for 2100kr. Det synes jeg selv er billigt, når SAS tager 3500kr.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:19

Deres hjemmeside har vist dig to billetter fra København til Beijing som du har godkendt og betalt for - ellers kunne situationen vel slet ikke opstå? 

Nu bliver du så tilbudt at få ændret din bestilling for 1.600 kroner som er kutume inden for flybranchen. Hvor stor er prisforskellen til SAS?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 18:22

Jeg kan ikke finde nogen steder på deres side at man ikke må have 2 vinduer åbne. Ifølge dem er det helt normalt der er sådan. Jeg har ringet 5 gange, men får samme besked hver gang. Når man har købt over deres hjemmeside, kan man ikke få hjælp over telefon, men kun mail og chat.

Jeg kørte ind til deres butik i KBH for at klage, efter lang tid, og nogle hårde vendinger fik jeg en mail adresse til chefen for deres online afdeling.

Den sidste mail jeg sendte til dem gjorde jeg klart opmærksom på at jeg ikke vil betale for deres fejl. Og såfremt de ikke retter op på deres fejl, vil jeg bede banken føre betalingen tilbage. Da jeg ikke har modtaget den vare jeg bestilte.

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 18:27

Jesper G:

Deres hjemmeside har vist dig to billetter fra København til Beijing som du har godkendt og betalt for - ellers kunne situationen vel slet ikke opstå? 

Nu bliver du så tilbudt at få ændret din bestilling for 1.600 kroner som er kutume inden for flybranchen. Hvor stor er prisforskellen til SAS?

// Jesper

Problemet er netop at det var de rigtige billetter der blev vist på deres hjemmeside, men bare ikke det jeg modtog.  Jeg har talt med en gammel ven der ofte bruger Kilroy, og han havde samme oplevelse sidste år. Og det blev retter uden beregning.

Ifølge Kilroy selv er det et problem de har ofte. det er noget med at computeren ikke kan finde ud af hvilken billet den skal vælge når der er 2 vinduer åbne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Hvis det er et problem de har ofte, er de jo opmærksomme på det, og ved derfor godt at det er dem der fucker op, eller at de skal gøre opmærksom på det, når man bestiller.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 19:27

DGA:
Problemet er netop at det var de rigtige billetter der blev vist på deres hjemmeside, men bare ikke det jeg modtog.  Jeg har talt med en gammel ven der ofte bruger Kilroy, og han havde samme oplevelse sidste år. Og det blev retter uden beregning.

Ifølge Kilroy selv er det et problem de har ofte. det er noget med at computeren ikke kan finde ud af hvilken billet den skal vælge når der er 2 vinduer åbne.

Min holdning er, at det er afgørende hvad den sidste ordrebekræftelse viser. Skriver den det korrekte eller det forkerte ligefør du betaler? Eventuelle forkerte visninger undervejs på grund dine flere åbne vinduer mener jeg ikke er så vigtige. Uanset om det er det ene eller det andet er det vel muligt for alle at genskabe fejlen og dermed dokumentere hvem der har ret.

Men god tur under alle omstændigheder.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)