Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med IE - billederne bliver ikke vist?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Vi har de sidste par dage, siddet og arbejdet på vores seneste hjemmeside. Vi var blevet meget tilfredse med, hvordan siden var blevet, og bad derfor venner og bekendte at besøge siden. Det vi fik tilbage, var at siden så tom og kedelig ud, og vi skulle sætte nogle flere billeder ind, det forstod vi ikke noget af, for siden er fyldt med billeder og grafiske elementer. Det viser sig nu, at problemet er, at alle dem der besøgte siden i Internet Explorer, ikke kunne se alle billeder. 

Vi er helt på bar bund, vi har kigget koden igennem, for at sikre at stigen er korrekt, men der var der ikke nogen problemer.

Så nu forstår vi ikke noget, det er ganske almindelige .PNG og .JPG's, og det er også kun nogen af billederne der ikke bliver vist.

Kender du noget til problemet, har du evt en løsning?

HJÆLP!

- Anders

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 14:20

Der mangler lige en URL så vi kan se siden Wink

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:20

Har du sådan noget fancy noget som en url? :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 14:23

Tak for den hurtige opmærksomhed.

Desværre kan jeg ikke sende en URL, da kunden gerne vil holde projektet hemmeligt til siden åbner.

Kan godt se, at det er svært at hjælpe så, men håbede at nogen kendte til problemet.

- Anders

Tilmeldt 4. Apr 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:25

Kan det være at nogle af billeder ved en fejl, er blevet gemt som 300DPI og ikke 72DPI? Hvis ja, kan det være en forklaring på problemet.

/Jan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:27

Højreklik på de billeder som ikke bliver vist. Kontroller stien. Afprøv den i en browser.

Ellers send url i en PM til et par stykker.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:30

Et hurtigt bud, i henviser *. jpg stien til billederne på jeres harddisk og ikke som en henvisning til en server adr. Derfor har publikum udefra ikke adgang til billederne.

Bare et bud da jeg ikke kan lave en right click og se stien

Mvh.
juul

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Skrevet kl. 14:30

Det må vi lige prøve, hvis det fortsat er et problem, må vi løfte sløret for en URL, så nogen af eksperterne kan komme til.

Bliv venligts ved med at abonnere på tråden, hvis i stadig er interesseret i at hjælpe :)

Mange hilsner

Anders

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)