Hej Aminoer Efter at have været passiv tilskuer på det her forum, i meget lang tid, tænkte jeg at det var ved at være på tide at præsentere mig selv. Jeg hedder Johannes Aagaard og er pt. 21 år gammel. Bosat i Århus. Jeg starter på Århus Universitet d. 1. September, hvor jeg skal læse: Digital Design - IT, æstetik og interaktion. Jeg fik øjnene op for Photoshop for ca. 4 år siden, og siden da har det været min helt store hobby. Først lavede jeg småting, men som årene gik, blev det mere og mere seriøst. Og i de seneste to år, har jeg lavet større værker - som jeg betegner som kunstværker (i mangel på bedre betegnelser). Så når jeg har inspiration og tid, så laver jeg større værker. Som følge af min hobby der består i at lave disse værker, kunne jeg selvfølgelig ikke lade være med at pusle med ideen om at tjene lidt penge på det. Derfor har jeg blandt andet valgt den uddannelse jeg starter på nu, da jeg mener den er meget målrettet mod det jeg gerne vil. Men ud over det, begyndte jeg også at opsøge nogle freelance opgaver, og fik da også nogle - derfor kan jeg også kalde mig for designer nu. Jeg arbejde nogle uger på prøve ved et stort Web-bureau hvor jeg sad og lavede web-design, men pga. mit ønske om uddannelse, blev det aldrig til en fastansættelse - senere er jeg så blevet tilknyttet et mindre bureau her i Århus, hvor jeg også sidder og laver web-design, et arbejde der fungere optimalt som studiejob også. Men det jeg egentlig vil frem til, er at jeg altid er åben for flere freelance opgaver. Jeg kan designe stort set alt - og hvis du ønsker nogle måske lidt anderledes design, fra en kreativ designer - så er jeg helt sikkert også den rette. Da jeg kan trække på mine erfaringer fra mine kunstværker. Jeg tilbyder alt inden for design - Web-design, Logo-design, Visit-kort og andre tryksager, indbydelser osv. osv. Det skal tilføjes, at min kodning ikke har udviklet sig i samme tempo som mit design - derfor er jeg nok ikke den rette til at kode et website - jeg kan dog en smugle html/css kodning, så jeg ved hvordan det fungerer når jeg laver mine web-designs. Der ud over har jeg arbejdet lidt i Joomla og en del i Wordpress. I kan tjekke mit portfolio her: Johannes Aagaard - Graphic design and artwork På portfoliet finder i en stor del af mine artworks - og en mindre del af mine designs (jeg har planer om at få uploadet de resterende web-designs og logoer jeg har til at ligge, inden for den nærmeste fremtid.) Jeg sælger for øvrigt også mine artwork trykt som plakat, hvis det kunne have interesse?
Har dette indlæg og mit portfolie gjort dig nysgerrig? Så er du meget velkommen til at kontakte mig på e-mail: aagaard@kongesuiten.dk - det koster ingen ting, og vi kan snakke tingene igennem inden vi laver et eventuelt samarbejde. Mit prisleje ligger i den rigtig lave ende - da jeg endnu ikke er faglært, mener jeg at dette er mest fair (samtidig vil jeg også meget gerne have flere referencer inden for nogle bestemte områder, og dette er også med til at presse prisen ned) - så du skal ikke forvente at komme af med flere tusinde for mit arbejde. Jeg ser frem til at høre fra jer. Med venlige hilsner Johannes Aagaard aagaard@kongesuiten.dk http://www.kongesuiten.dk/aagaardds |
Hej Johannes
Hvordan ligger dine priser?
Vi kunne godt bruge en backup designer, til haste ordre etc.
Mange hilsner
Anders