Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp mm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har et par spørgsmål, og håber at her er nogle som kender svarrende på bare et par stykker.

1. Jeg "kører" wordpress og har gigahost som udbyder (host) i går stod der i min ftp "site_disabled_by_gigahost ??? Det to mig godt 4 timer at ordne siden - hvordan ved jeg ikke? men fin og stabil blev den.

Da jeg så stod op her til morgen. er siden nede igen, med samme fejlmelding? er der nogle som kan hjælpe - jeg har selfølgelig kontaktet gigahost, men har ikke fået svar enu.

2. SEO:

Jeg sælger malerier og vil gerne have at produktet ser godt ud på siden, men alt kan jo lade sig gøre i wordpress - så nu vil jeg ha en side som er 100 iorden uden flash osv. Har testet den i W3C mht xhtml og css og den fungere fint - ingen fejl. in "gamle side havde ca.50 erro og 200 warning.

Men er det så en bedre side og hvormeget bedre bliver den i - forhold - til søgemaskinerne? jeg vil selfølgelig gerne være godt plaseret på siderne, men virker en ren side og skal jeg vælge besøgstal frem for design. Mit hovedmål er jo flere besøgende KLART - alt i alt har jeg ca. 50 indlinks og pr 3, samt et besøgstal på ca 50/100 om dagen - og det er for lidt, men alligevel noget af et side af den slags- 

Venlig hilsen Martin Dalgaard.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:27

Jeg vil gerne hjælpe dig, men du bliver nød til at skrive hvilken side det handler om?

Grunden til at Gigahost har disabled din side, er sikkert fordi den er blevet hacket. Er det en gammel Wordpress version du kører med?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Skrevet kl. 16:26

Hej Lars

Tak for din henvendelse. Jeg er ikke helt klar over hvad det er for en side - men i min ftp står der site_dis....._by_gigahost. "Lige over roden" Hvordan ser jeg hvad det er for en side? jeg har eller rettere sagt havde 2.7.1.

PS: Jeg troede ikke det var mig som sådan der skulle stå for sikkerheden. HMMMMMMMMMM og dov

Venlig hilsen Martin

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Skrevet kl. 16:38
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Skrevet kl. 20:24

Hej Lars

Problemet findes i wp-content, hvis det kan hjælpe. Jeg kan nok ikke logge ind imorgen, hvis gigahost bliver ved med at disable mig - Brev fra gigahost -" Du burde have modtaget besked da det skete. Årsagen er at siden begynder at
optage så mange ressourcer, at den forårsager at serverens drift generelt
påvirkes. Derfor var vi nødt til at deaktivere den.

Medmindre du har utrolig mange besøgende på kort tid, vil jeg skyde på at der
kan være tale om en fejl i siden".

Venlig hilsen Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)